וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולומון צריך לחשוש? טוטנהאם המועמדת המובילה לרכוש את ראפיניה

לפי סוכנויות ההימורים באנגליה, התרנגולים מובילים במירוץ לצירוף שחקן הכנף הברזילאי של ברצלונה בחלון ההעברות הקרוב

שערי המחזור ה-12 בבונדסליגה/ספורט1

נראה שראפיניה בדרך חזרה לפרמיירליג. זה תקופה ארוכה שנטען בתקשורת הקטלאנית כי הברזילאי לא צפוי להישאר בברצלונה מעבר לעונה הנוכחית, אבל היום (שני) נטען בממלכה כי סוכנויות ההימורים צופות שכבר בחלון ההעברות של חודש ינואר הוא יעזוב את בלאוגרנה והתחנה הבאה שלו היא ככל הנראה טוטנהאם.

ברצלונה רכשה את ראפיניה מלידס בקיץ 2022 תמורת 58 מיליון יורו והוא חתם עד 2027. בעונתו הראשונה הבקיע 10 שערים ובישל 12 בכל המסגרות (7 ו-7 בליגה), אולם בקיץ כבר פורסם שהוא יימכר בשל הצורך של ברצלונה לקצץ היכן שביכולתה. הוא נשאר בסוף, אבל עם או בלי קשר, העונה הוא מבלה בעיקר עלה מהספסל. במחזור פתיחת העונה ב"לה ליגה" הוא הורחק ובסך הכל לזכותו 289 דקות ב-14 המחזורים הראשונים. לכן, כבר עתה דיי ברור שצ'אבי לא יהסס למכור אותו אם תהיה הצעה שתטיב עם כל הצדדים.

ראפיניה, קשר ברצלונה. GettyImages
בדרך חזרה לפרמיירליג אחרי 18 חודשים? ראפיניה/GettyImages

טוטנהאם מוכנה לשלם כ-45 מיליון יורו עבור ראפיניה ולא מן הנמנע שתסכים כחלק מהעסקה לשלוח לקטלוניה שחקן בהשאלה בתמורה, ייתכן שאת ג'ובאנו לו סלסו. לפי "סקיי בט", היא צפויה לצרף לסגל שלה את ראפיניה עוד לפני סגירת החלון ב-3.2, בהנחה שניוקאסל שמדורגת שנייה במאבק על ראפיניה לא תבצע מחטף ותשלים עוד קודם לכן את רכישת הברזילאי בן ה-26.

נזכיר כי הקיץ צירפה טוטנהאם את מנור סולומון וברנן ג'ונסון, שהצטרפו לדיאן קולוסבסקי, רישרליסון, יונג מין סון ובריאן חיל כמי שיכולים לשחק בכנפיים. המשמעות היא שאם ראפיניה אכן ינחת אצל התרנגולים, יהיה זה שחקן נוסף שיתמודד עם הישראלי על חולצת ההרכב - ראפיניה אמנם משחק בימין וסלומון בשמאל, אך סביר שהמנג'ר אנג' פוסטקוגלו ישחק עם המיקומים של שחקני ההתקפה שלו, כך שג'ונסון עשוי לעבור שמאלה או ביחד עם רישרליסון לאייש את החוד, משמע שסון יעבור שמאלה וסלומון ימצא את עצמו עוד יותר מחוץ לדשא.

אגב, תהליך ההחלמה של סולומון מהניתוח שעבר באוקטובר מתקדם בצורה טובה וייתכן שבעוד כחודש וחצי כבר יחזור לשחק - במהלך חלון ההעברות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully