וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה פנתה לערוץ הספורט: אל תשדרו את המשחק נגד נס ציונה

עודכן לאחרונה: 27.11.2023 / 13:45

האדומים טוענים כי המשחק נגד הכתומים שמתוכנן ליום רביעי הוא לא ספורטיבי מאחר ובסגל שלהם יש נכון לעכשיו חמישה שחקני בוגרים כשירים. ניסיון לערב את שר הספורט לדחיית המשחק לא צלח

תקציר מהליגה הטורקית בכדורסל: פנרבחצ'ה - פטקימספור 85:96/ספורט1

הפועל חיפה אמורה לחזור ברביעי הקרוב לשחק בליגת העל כשתארח את עירוני נס ציונה (19:00), אלא שהאדומים נחושים בכוונתם לדחות את המשחק. אחרי שהשתמשו באפשרות לדחות אותו, והוא נדחה רק בשלושה ימים, בחיפה ביקשו לדחות את כל המחזור במספר ימים נוספים, אך הבקשה נדחתה.

בחיפה פנו בימים האחרונים גם לשר הספורט מיקי זוהר כדי שיתערב לטובתם, אך לאחר שיחה של השר עם המנהלת הוחלט שבניגוד להתערבותו לטובת גליל עליון, הפעם הבקשה לא תכובד, אך בכך חיפה לא מתכוונת לוותר. האדומים פנו לערוץ הספורט בבקשה לא לשדר את המשחק, מחשש שהדברים שיראו על הפרקט לא יהיו ספורטיביים במיוחד.

עמית גרשון, הפועל ירושלים. מאור אלקסלסי
אחד מארבעה שחקנים בלבד שרשומים כרגע. עמית גרשון/מאור אלקסלסי

בחיפה נכון לעכשיו מתאמנים ארבעה שחקני בוגרים שרשומים בסגל הקבוצה - הישראלים גור לביא, עמית גרשון ונווה מינץ והזר מייק מגווירל, כשלגבי אופק אביטל קיים ספק מסוים אם יוכל לשחק. בנוסף הקבוצה מנסה לצרף את המתאזרח ג'ורדן קובלין, ששיחק בשנים האחרונות בליגה הארצית, והעונה חתם באליצור שומרון, אך המהלך עדיין לא הושלם. שאר שחקני הסגל הם שחקני נוער.

חיפה איבדה בתקופה האחרונה שלושה שחקנים - הסנטר מרכוס בינגהאם ג'וניור נפצע באימון וקרע את הסחוס בברכו. עמית שמחון סובל מפריצת דיסק וייעדר לפחות עד ינואר ואילו איתי מושקוביץ' סובל משבר קל בידו, ויחזור לפעילות בעוד מספר שבועות.

מהמנהלת הסתפקו בהודעה קצרה: "את ההתנהלות שלנו מול הקבוצות לא נעשה דרך התקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully