וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל חזרה: הפועל עפולה ניצחה את הפועל באר שבע 81:90

לאחר מספר מחוות מרגשות, וכששתי הקבוצות עם סגלים מאולתרים, חודשה הליגה. נועם אביבי היה נפלא עם 29 נקודות (11 מ-14 מהשדה)

תקציר מהליגה הספרדית בכדורסל: ברצלונה - ג'ירונה 78:115/ספורט1

חודש ו-22 ימים מאז המשחק שפתח את עונת 2023/24, ליגת העל חודש ההיום (שלישי) כשהפועל עפולה ניצחה את הפועל באר שבע 81:90 בהיכל הקונכייה. תמונות החטופים מילאו את הכיסאות הריקים, משפחותיהם של החטופים נעמה לוי וניק בייזר העניקו את כדור המשחק לשופטים ושתי הקבוצות עלו עם דגלי ישראל ועליהם הכיתוב: "ביחד ננצח".

יש לציין שכמו לא מעט קבוצות בליגה, גם שתי היריבות היום הגיעו במצב רחוק מאידיאלי: הפועל באר שבע נאלצה להיפרד ממאמנה ליאור ליובין בלי קשר למלחמה, כשעל הקווים עמד עוזרו יואב שמיר. מהזרים שפתחו את העונה בקבוצה, רק ג'קינן גאנט חזר לאחרונה לישראל, ובנוסף אליו שותפו גם איירה לי, שהיה מתוכנן לשחק העונה במכבי מעלה אדומים, וגרנט שרפילד שפתח את העונה בצרפת. מנגד, עפולה עלתה עם קסיוס סטנלי, הזר האחרון שהצטרף לפני המלחמה, לצד קמרון שלטון שהגיע מהליגה האדריאטית.

המחצית הראשונה הלכה צמוד, כשנועם אביבי בלט. ברבע השלישי השיגה עפולה את מרווח הביטחון שלה וספנסר וייס העניק לה יתרון שיא עד אותו רגע של 59:71 עם העליה לרבע האחרון. משם, באר שבע כבר לא הצליחה לחזור - לא ביכולת כל כך טובה של אביבי.

מוריאל לוטאטי, שחקן הפועל עפולה. לילך וייס רוזנברג
בחזרה לעניינים. לוטאטי/לילך וייס רוזנברג

סטטיסטיקה

קלעו להפועל עפולה: נועם אביבי 29 (11 מ-14 מהשדה) ו-8 ריבאונדים, ספנסר וייס 16 ו-12 ריבאונדים, לוקאס גולדנברג 15, תומר אסייג 11, מוריאל לוטאטי 10, 7 אסיסטים ו-7 ריבאונדים, קמרון שלטון 7, קסיוס סטנלי 2.

קלעו להפועל באר שבע: איגור קולשוב 15, איירה לי 13 ו-12 ריבאונדים, גרנט שרפילד 12, ג'קינן גאנט ורועי פריצקי 9 כל אחד, חואקין שוכמן (6 אסיסטים ו-5 ריבאונדים) ורון ציפר 8 כל אחד, גלעד לוי 7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully