וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ובאני רוסו על זרי מכבי חיפה: "הם במצב קשה, מבין מה הם עוברים"

עודכן לאחרונה: 27.11.2023 / 15:46

כוכב עבר הגיב לפרשת השלט: "הם התנצלו, אני יודע כמה הם אוהבים את ישראל". הזרים של מכבי תל אביב לילד שחזר מהשבי: "החולצה והכפפות מחכות לך"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל פתח תקוה 1:2/ספורט1

בזמן שישראל הולכת ומתקרבת לחזרה לשגרת ספורט על רקע המלחמה הקשה בעזה, עולם הספורט נמשך על רקע האירועים הסוערים. ספורט בצל המלחמה, עדכונים שוטפים.

15:40: כוכב העבר של מכבי חיפה ג'ובאני רוסו נדרש גם הוא לפרשת השלט. "לשחק כדורגל בזמן מלחמה זה לא קל, ולשחקן זר זה קשה עוד יותר. יש פחד, חששות על המשפחה שלך ולבך נשבר כשאתה רואה את כל האנשים העצובים סביבך. מה גם שבמדינה בה נולדת נשאלות שאלות, ויש שם אנשים קיצוניים. אני מבין את מה שהשחקנים הזרים עוברים, זה לא מצב קל. הם התנצלו, הבינו את הטעות שלהם, הם במצב קשה. אני יודע כמה הם אוהבים את ישראל וכמה הם רוצים שהחטופים יחזרו הביתה. כקרואטי אני יודע כמה חשובה התמיכה של מדינות אחרות, והשחקנים הללו חזרו בישראל כדי לתמוך ולעזור לליגה לחזור לשגרה. בקרוב ישראל תנצח במלחמה וכולם נהיה שוב ביחד. אמן".

12:27: חן גולדשטיין-אלמוג ושלושת ילדיה אגם, גל וטל שוחררו משבי חמאס. על רקע סערת הזרים של מכבי חיפה ואי-הנפת השלט, השחקנים הזרים של מכבי תל אביב פרסמו היום סרטון, ובו הבטיחו לגל: "החולצה והכפפות מחכים לך". עוד הוסיפו הצהובים: "מקווים שיתר החטופים יחזרו".

9:39: שחקן הקריקט הפקיסטני אזאם קאן נקנס לאחר שעלה למשחקו האחרון עם דגל פלסטין על המחבט. התאחדות הקריקט הפקיסטנית קנסה אותו ב-50 אחוז משכרו לאותו משחק, לאחר שטענה כי עבר על נהלי הליגה. אם יחזור על מעשיו, הוא עלול לספוג עונש השעיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
טניסאי העבר אנדי רם. .,
אנדי רם במלון רויאל ביץ'/.

9:03: הפרזנטור של קבוצת "מורז צמחי מרפא", טניסאי העבר אנדי רם הגיע לשמח ולחבק את תושבי נתיב העשרה שפונו באותה השבת השחורה. טניסאי העביר הגיע למלון רויאל ביץ' תל אביב, שם מתאכסנים כ-250 ממפוני נתיב העשרה, והעביר הרצאה אישית ומרגשת.

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully