וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה לא נרגעת מהביצוע של גרנאצ'ו - ומסמנת כוכב עולה נוסף ביונייטד

כריס סאטון טען כי מדובר ב"מספרת שאי אפשר להתעלות עליה", נוויל התמוגג מהבכורה של קובי מאינו בן ה-18: "נראה כמו שחקן של סיטי"

שער אלחנדרו גרנאצ'ו, אברטון - מנצ'סטר יונייטד 1:0/ספורט1

באנגליה מתקשים להירגע מהמספרת המרהיבה של אלחנדרו גרנאצ'ו אמש (ראשון), שסייעה למנצ'סטר יונייטד להביס 0:3 את אברטון. "זו המספרת היפה מכולן, אי אפשר להתעלות עליה", התמוגג שחקן העבר כריס סאטון. "היא גדולה יותר מדימיטאר ברבאטוב מול ליברפול, אנדי קארול מול קריסטל פאלאס, אמרה ג'אן מול ווטפורד, כריסטיאנו רונאלדו מול יובנטוס, גארת' בייל מול ליברפול וגם ויין רוני בדרבי. היו לאלחנדרו את הביצים לנסות את הדבר הזה שלוש דקות מהפתיחה - בדרך כלל דברים כאלה שמורים לאימונים.

גארי נוויל הסכים ואמר אמש: "זה יוצא מן הכלל, אני לא חושב שאי פעם ראיתי במו עיניי באצטדיון מספרת טובה כזאת - ואני הייתי כאשר רוני כבש את הגול בדרבי. זה היה לא ייאמן, מה שראינו פה. זה השתיק לגמרי את האצטדיון. זה שער קסום, קסום, הכי גדול שנראה העונה, אני פשוט לא מאמין".

שחקן אברטון לשעבר לאון אוסמן, ששימש כפרשן עבור BBC, נאלץ להודות: "זה היה שער שומט-לסטות. כולם היו המומים מהביצוע".

והיה גיבור נוסף למשחק אמש - הקשר קובי מאינו, בסך הכל בן 18, פתח לראשונה בהרכב, לאחר ששותף קודם לכן פעם אחת בלבד כמחליף מול לסטר בפברואר 2023 - והוכתר כמצטיין. "הוא נראה יותר קר רוח מכולם", אמר נוויל. "הוא היה השחקן הכי טוב של יונייטד בפער הענק. זו הופעת בכורה מופלאה, מופלאה. המחמאה הכי גדולה שאני יכול לתת לו זה שהוא נראה כמו שחקן מנצ'סטר סיטי, נראה כמו מישהו שפפ גווארדיולה ירצה אצלו".

רוי קין הסכים: "הוא היה בלתי ייאמן, אני לא רוצה להיסחף אבל זה המצב. כל הזמן ידע לאן ללכת ומה לעשות עם הכדור. הוא נראה כמו שחקן מהסוג של יונייטד, הרבה מאוד אומץ. אהבתי לראות אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully