וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היתה אי הבנה, אין לנו ספק שכל השחקנים במכבי חיפה תומכים בישראל"

27.11.2023 / 8:16

אחרי פרשת אי הנפת השלט, במועדון מרוצים מהודעות ההבהרה של קורנו, פיירו והקפטן שרי ומקווים שהסערה מאחוריהם. שחקן: "חשוב שהם הבהירו את הדברים". אוהדים של הקבוצה תלו שלטים ליד מתחם האימונים

תקציר: מכבי חיפה - הפועל פתח תקוה 1:2/ספורט1

שביעות רצון במכבי חיפה אחרי ההודעות שהוציאו אתמול (ראשון) פייר קורנו, פרנזי פיירו והקפטן צ'ארון שרי, בהן הם הסבירו שהסיבה שבגינה הם לא הרימו את השלט, היא שהלא ידעו על הטקס לפני ולא היה להם זמן לראות מה כתוב על השלט.

בשיחות פנימיות הבהירו הזרים לחלק מחבריהם בקבוצה, שהם חששו שמדובר בשלט עם מסר פוליטי חד שיעמיד אותם בסכנה במקומות בהן המשפחה שלהם מתגוררת. כזכור, כבר בלילה שלאחר המשחק, השחקנים הבהירו שבעתיד הם יחזיקו שלט כזה הקורא להחזרת החטופים ואתמול גם הצהירו על כך פומבי בהודעות ששיגרו.

בחיפה מקווים שכעת לאחר ההודעות של השלושה, הלהבות סביבם וסביב הסאגה ידעכו, כאשר אתמול לאורך כל היום הנושא עורר ויכוחים קשים בקבוצות האוהדים של מכבי חיפה, בעוד שחלק קראו להפסיק את העליהום לתפסיתם על השחקנים, אך חלק גדול קרא אף לשחררם מהקבוצה.

שחקני מכבי חיפה עם שלט הקורא להחזרת החטופים. צ'ארון שרי, דניאל סונדגרן לא מחזיקים. מאור אלקסלסי
מקווים שהפרשה תדעך/מאור אלקסלסי

כעת, במועדון מעריכים שההודעות וההבהרה של השחקנים יגרמו לרוב הקהל לתמוך בשחקנים. שרי וקורנו, כמו גם דניאל סונדגרן ולורנצו שימיץ' (שלא היה חלק מהסאגה) נמצאים כבר בחו"ל וצפויים לחבור לקבוצה ביום שלישי בבודפשט לקראת המשחק מול ראן.

"אין ספק שהיה חשוב להוריד את האש", אמר שחקן בקבוצה, "אנחנו יודעים ואין לנו ספק שהשחקנים כולם תומכים בישראל ורוצים שהחטופים יחזרו, הייתה אי הבנה משמעותית אבל חשוב שהם הבהירו את הדברים".

עוד בוואלה!

פיירו אחרי סערת השלט: "מתנצל, אנשים לא מבינים מה אנחנו עוברים"

לכתבה המלאה
השלטים של אוהדי מכבי חיפה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שלטים שתלו אוהדים ליד מתחם האימונים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אגב, היום יש יום חופש לקבוצה, אך אוהדיה תלו שלטים בסמיכות למתחם האימונים. על השלטים היה כתוב "קחו סולם ורדו מהעץ" וכן "האדם לפני השחקן". בחיפה מעריכים ומקווים כאמור שכעת לאחר ההסבר של השחקנים, הלהבות סביב העניין יירדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully