וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלינגהאם שבר שיא של רונאלדו, רודריגו הזכיר שריאל מדריד היא מעבר לזה

למרות העומס, הפציעות והבשורה המפתיעה לפני השריקה, ריאל מדריד הביסה 0:3 את קאדיס וועלתה לפסגה, ומתמוגגת מהכושר של רודריגו ובלינגהאם. אנצ'לוטי: "אלה רגעים חשובים בעונה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.11/ספורט1

רודריגו הודה שהוא התבשר שהוא יהיה בהרכב של ריאל מדריד "רק 20 דקות לפני שריקת הפתיחה", ועדיין הכוכב הברזילאי של הבלאנקוס כבש צמד והוסיף בישול לג'וד בלינגהאם, וריאל מדריד הביסה 0:3 את קאדיס כדי להעפיל לפחות זמנית לראש הטבלה בספרד.

הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי נמצאת כעת עם 35 נקודות בפסגה, מרחק נקודה אחת מג'ירונה שבמקום השני שתארח את אתלטיק בילבאו היום (שני). אתלטיקו מדריד במקום השלישי עם 31 נקודות כמו ברצלונה, שירדה למקום הרביעי אחרי 1:1 מול ראיו וייקאנו בשבת.

שחקני ריאל מדריד חוגגים. CRISTINA QUICLER/AFP, GettyImages
סגל עמוק, עם הרבה אופי. ריאל/GettyImages, CRISTINA QUICLER/AFP

"זה רגע חשוב בעונה", אמר אנצ'לוטי במסיבת עיתונאים בסיום. "יש לנו כמה משחקים חשובים מאוד עד חג המולד. המשחק היום נותן לי הרבה ביטחון לקראת המשחקים הבאים. עד כה עשינו עונה טובה מאוד, הקבוצה תמיד הייתה תחרותית, ניצחנו הרבה משחקים".

וזה לא מובן מאליו, כי ריאל מדריד סובלת מהרבה פציעות. מעבר לטיבו קורטואה כמובן, שספק אם יחזור העונה, גם אדוארדו קמאבינגה וגם ויניסיוס ג'וניור לא נמצאים שם עבור אנצ'לוטי - ובכל זאת הוא ראה רודריגו בדקה ה-14 חותך לתוך הרחבה ויורה כדור נהדר לפינה הימנית העליונה.

"לפעמים הקשיים יכולים להוות מוטיבציה נוספת והשחקנים הבינו את זה היטב", אמר אנצ'לוטי, "כל הפציעות שיש לנו הן של שחקנים חשובים מאוד, אבל הסתדרנו טוב והקבוצה הייתה טובה מאוד על המגרש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
רודריגו, ג'וד בלינגהאם, שחקני ריאל מדריד חוגגים. רויטרס
צמד קטלני. בלינגהאם ורודריגו/רויטרס

ואכן, רודריגו לא היה אמור לפתוח, אבל ברהים דיאס סבל מכאבי בטן לפני המשחק והוחלט שלא יפתח. הברזילאי עשה את שלו ובדקה ה-64 שוב חדר נהדר לרחבה בדרך לצמד, ועם בישול לבלינגהאם חתם את הניצחון 10 דקות מאוחר יותר עם שער הליגה ה-11 של האנגלי העונה."גיליתי שאני פותח בקושי 20 דקות לפי שריקת הפתיחה", אמר רודריגו, "היו לי כאבים בשיניים, היו לי בעיות בברכיים... אבל בסוף הלך בסדר".

"רודריגו עשה את ההבדל במשחק היום, היה לו משחק טוב עם גישה טובה, אנחנו מרוצים", הוסיף המנג'ר האיטלקי של ריאל. "בלינגהאם בסדר. הכתף שלו עדיין כואבת אבל הוא משחק עם הגנה והוא בסדר. הוא שיחק משחק טוב מאוד היום", אמר אנצ'לוטי בהתייחסו לקשר האנגלי שהחמיץ את שני מוקדמות יורו 2024 האחרונים של ארצו. בלינגהאם כבש 14 שערים ב-15 משחקיו הראשונים בריאל מדריד - הכי הרבה בהיסטוריה המפוארת של המועדון, והוא מקדים ברשימה את כריסטיאנו רונאלדו (13) ואת אלפרדו די סטפנו (13).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully