וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגוארו בטוח: "קאמבק של מסי לברצלונה? זה רק עניין של זמן"

חברו הטוב של הפרעוש מארגנטינה סיפר בראיון בספרד כי לדעתו שחקנה של אינטר מיאמי עוד ישוב לספרד: "הוא מזוהה עם המועדון והעיר, לא יודע לגבי שיחות בין הצדדים. צ'אבי? זה יתאים ביניהם"

תקציר: גודוי קרוז - בוקה ג'וניורס 2:1/ספורט1

נראה שהמעבר של ליאונל מסי לאינטר מיאמי בקיץ האחרון חתם את הקריירה האירופית של הפרעוש. הקאמבק לברצלונה לא צלח, ואלוף העולם החליט להעביר את ימיו האחרונים בקריירה בחוף המזרחי של ארצות בקבוצת הכוכבים הנבנית של דייויד בקהאם. מי שקיווה להעביר יחד איתו את המשחקים האחרונים בקריירה הוא חברו הטוב, סרחיו אגוארו, שאף הצטרף אליו לברצלונה לפני כשנתיים, אך הפרעוש עבר בהמשך אותו קיץ לפריז סן ז'רמן, והחלוץ האגדי של מנצ'סטר סיטי לשעבר הספיק לרשום רק 4 הופעות במדי הבלאוגרנה לפני שהודיע על פרישה בעקבות בעיות לב.

בראיון לספרד, חברו הטוב של מסי חשף כי לדעתו קאמבק אפשרי של הפרעוש לברצלונה הוא "רק עניין של זמן". חלוץ העבר סיפר כי הוא מאמין שיום אחד הוא ישוב לספרד ויעביר לפחות עוד עונה תחת צ'אבי: "ליאו תמיד אהב את ברצלונה, הוא מזוהה עם המועדון והעיר. אני לא יודע משהו לגבי שיחות בין הצדדים, אבל בסופו של דבר יכול להיות שהוא ישוב לשם".

ליאונל מסי, ברצלונה חוגג. רויטרס
הקאמבק עוד עשוי להתרחש? מסי במדי ברצלונה/רויטרס

עוד הוסיף אגוארו והחמיא לצ'אבי על העבודה שלו כמאמן הקבוצה: "זה יכול להתאים לשניהם. צ'אבי עושה שם עבודה נהדרת וסיפק הרבה תוך זמן קצר. השילוב שלו בקבוצה של שחקנים מנוסים יחד עם כישרונות צעירים זה משהו מיוחד. הוא עוד צעיר, אבל יודע לתת תוצאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully