וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בליגה של רוני ורונאלדו: המספרת של גרנאצ'ו "היא שער העונה"

חלוץ מנצ'סטר יונייטד כבש שער מרהיב ב-0:3 על אברטון, ובמועדון השוו אותו לגול המיתולוגי של רוני בדרבי ולביצוע של אלילו הגדול כריסטיאנו. טן האח מודה שהשער נהדר "מתחילתו ועד סופו", ואומר: הוא יכול להגיע לליגה של הגדולים. גרנאצ'ו: "רק אמרתי 'הו אלוהים'"

תקציר: אברטון - מנצ'סטר יונייטד 3:0 (כולל המספרת המושלמת של גרנאצ'ו)/ספורט1

אלחנדרו גרנאצ'ו כבש "שער סנסציונלי" הערב (ראשון) במספרת מרהיבה והעניק למנצ'סטר יונייטד יתרון מול אברטון כבר בדקה ה-3 של המשחק ביניהן, במשחק שהסתיים ב-0:3 מוחץ לשדים האדומים. מרקוס רשפורד מסר לדייגו דאלוט, המגן הגביה כדור רוחב, והארגנטינאי התעופף באוויר למספרת שהלבשה לו נהדר וטסה לחיבורים של ג'ורדן פיקפורד מ-15 מטר, בבעיטה שהותירה את הקהל המקומי המום.

אלחנדרו גרנאצ'ו מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
מה יש להגיד? גרנאצ'ו/GettyImages

כמובן שאין מנוס מלהשוות את המספרת של גרנאצ'ו למספרת מיתולוגית אחרת של המועדון - של ויין רוני מול מנצ'סטר סיטי ב-2011. "זה היה פחות או יותר ככה", צייצה מנצ'סטר יונייטד את הגול של רוני, בניסיון לתאר את הביצוע של גרנאצ'ו. עם זאת, גארי נוויל טוען שהביצוע של היום יפה יותר מזה של רוני - כשהפרשן טען ב"סקיי" שזו השער הכי יפה שהוא ראה במו עיניו.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

"זה יוצא מן הכלל, שער ספקטקולרי לגרנאצ'ו", אמר נוויל, "הוא לא מאמין, גרנאצ'ו. גם אני לא יכול להאמין. אני לא חושב שאי פעם ראיתי במו עיניי באצטדיון מספרת טובה כזאת - ואני הייתי כאשר רוני כבש את הגול בדרבי. זה היה לא ייאמן, מה שראינו פה. זה השתיק לגמרי את האצטדיון".

איזו מספרת גדולה יותר?

אלחנדרו גרנאצ'ו
ויין רוני
604 משתתפים

גרנאצ'ו, רק בן 19, סיפר לא פעם שהאליל שלו הוא כריסטיאנו רונאלדו, עוד כוכב עבר של מנצ'סטר יונייטד שכבש במהלך הקריירה כמה מספרות מדהימות. "וואו, זה היה קסום", אמר היום נוויל, "אני מניח שעוד נראה את הגול הזה כמה פעמים בעתיד". גרנאצ'ו אמר ש"האמת, אני לא מאמין. אחרי הבעיטה הסתובבתי לאחור ולמען האמת, רק אמרתי 'הו אלוהים'".

רוי קין, עוד פרשן שהוא שחקן עבר ביונייטד, אמר: "קשה מאוד לדבר על השער הזה, כי מעולם לא עשיתי דבר כזה!". עם זאת, קין אמר ש"אני בדרך כלל מאוד ביקורתי כלפי שוערים, אבל הפעם אשחרר אותו מביקורת. שער מבריק".

גם ברונו פרננדש החמיא לחברו לקבוצה. "נפלא", אמר הפורטוגלי על השער, "זה משהו מדהים, ואין לי מילים לתאר את זה. זה משהו לא מהעולם הזה. משהו מיוחד, מילד מיוחד".

אלחנדרו גרנאצ'ו מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
"וואו!". גרנאצ'ו/רויטרס
אלנדרו גרנאצ'ו לצד הארי מגווייר מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
אלנדרו גרנאצ'ו לצד הארי מגווייר מנצ'סטר יונייטד/GettyImages

אריק טן האח טוען שלגרנאצ'ו יש אפשרות להיות אחד השחקנים הטובים בעולם, כשהפרשנים גם משווים את השער למספרת המפורסמל של כריסטיאנו רונאלדו במדי ריאל מדריד ול יובנטוס ב-2018. עם זת, המאמן ההולנדי של יונייטד טוען שהחלוץ צריך לעבוד קשה לפני שניתן יהיה להשוות אותו לצמד הענקים האלה.

"אל תשוו, אני לא חושב שזה נכון", אמר טן האח, "לכל אחד מהם יש את הייחוד שלו, אבל בשביל שגרנאצ'ו ייללך בדרך הזאת הוא חייב לעבוד קשה מאוד. הוא חייב לעשות את הדברים האלה בצורה עקבית, ועד עתה הוא לא עשה את זה.

"אבל ללא ספק יש לו פוטנציאל לשות דברים מדהימים בקריירה, זו לא פעם ראשונה שאנחנו רואים ממנו דברים כאלה. אינו ממנו הרבה ניצוצות, אבל כדי להיות שחקן כמו רוני או כריסטיאנו, אתה צריך לכבוש 25-20 שערים בפרמיירליג, בכל עונה. זה לא קל. צריך לעבוד קשה, ללכת למקומות כואבים. כך שמצפה לו הרבה עבודה. אבל פוטנציאל, זה יש".

מאמן אברטון שון דייץ' כינה את השער "גול של פעם בחיים", וטן האח אמר: "יש עוד הרבה משחקים לשחק העונה, אבל יכול להיות שזה כבר עכשיו שער העונה. זה לא רק הפיניש, אלא הבנייה של כל ההתקפה, מלמטה למעלה, והפיניש שהיה מדהים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully