וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אצילי חזר להרכב של אל עין, ובישל מול קבוצתו של דאבור

עודכן לאחרונה: 26.11.2023 / 22:10

אחרי חילופי המאמנים, הישראלי סידר לפלאסיוס את השער השני ב-0:3 על שבאב אל אהלי, החלוץ הפצוע היה מחוץ לסגל. מלדה עלה מהספסל ובישל את השלישי ב-0:3 של מכלן על קוטרייק. 79 דק' לגנדלמן ב-1:1 של גנט עם אוניון סן ז'ילואז

תקציר: גנט - אוניון סן ז'ולואז 1:1/ספורט1

תחת מאמנו החדש, הרנן קרספו האגדי, עומר אצילי פתח הערב (ראשון) בהרכב של אל עין במשחק של הקבוצה מאיחוד האמירויות נגד קבוצתו של מונס דאבור, שבאב אל אהלי. החלוץ אמנם פצוע ומחוץ לסגל של המארחת, אך שחקן הכנף של אל עין נהנה מחילופי המאמנים, וללא אלפרד סחרודר גם רשם בישול נהדר אחרי חילופי מסירות עם מתיאס פלאסיוס בדקה ה-23, ובכדור עומק סידר את ה-0:2 המהיר. בהמשך, אצילי יצא בדקה ה-63 ובסיום, אל עין רשמה 0:3 קליל שהעלה אותה מעל הקבוצה של דאבור בטבלה אל המקום השני, עם הפרש נקודה בין השתיים.

* יונס מלדה עלה בדקה ה-67 מהספסל אצל מכלן בניצחון 0:3 על קורטרייק, ובישל את השער השלישי בדקה ה-79 לקרים מראבטי. זה הבישול השני העונה של הישראלי שטרם כבש במדי קבוצתו מפתיחת העונה. מכלן עלתה בעקבות הניצחון למקום ה-10 בליגה הבלגית.

* עומרי גנדלמן פתח בהרכב גנט נגד אוניון סן ז'ילואז ושיחק 79 דקות ב-1:1 של הקבוצה שהשאיר אותה במקום השלישי בטבלת הליגה הבלגית. האורחת נותרה בפסגת הטבלה עם פער של 7 נקודות על פני גנט של הקשר הישראלי, בעוד אנדרלכט תוכל לצמק את הפער מהמוליכה ל-4 נקודות בתום המחזור.

* שגיב יחזקאל ורמזי ספורי פתחו בהרכב אנטליאספור שסיימה ב-0:0 עם ריזספור. ספורי הוחלף כעבור 61 דקות, בעוד יחזקאל שיחק במשך כל 90 הדקות כאשר קבוצתם נמצאת במקום השביעי בליגה הטורקית עם 19 נקודות.

* מוחמד אבו פאני פתח בהרכב ושיחק 90 דקות במדי פרנצווארוש ב-1:1 של האלופה ההונגרית עם פושקאש אקדמי. הקבוצה של קשר נבחרת ישראל נותרה במקום השני עם 26 נקודות, מרחק 2 נקודות מפאקס המוליכה, לה משחק עודף על פני פרנצווארוש.

* אחרי סערת ההודעות והתגובות לדיא סבע, בוריס קליימן פתח בשערה של פאס יאנינה בהפסד 1:0 לא.א.ק אתונה במחזור ה-12 של הליגה היוונית. קבוצתו של השוער הישראלי במקום ה-12 בטבלה.

שגיב יחזקאל שחקן אנטליאספור חוגג שער, מאחוריו רמזי ספורי. אנטליאספור, אתר רשמי
הפעם יצאו ללא שערים. יחזקאל וספורי/אתר רשמי, אנטליאספור

* רועי קהת פתח בהרכב סומגיאט ושיחק 90 דקות ב-0:0 עם זירה במסגרת המחזור ה-14 בליגה האזרית שהשאיר את סומגיאט במקום השלישי בטבלה.

* יואב הופמייסטר פתח בהרכב ושיחק 90 דקות במדי קורונה קיילצה שסיימה ב-1:1 עם רוך חוז'וב במחזור ה-16 בליגה הפולנית. קבוצתו של הופמייסטר נמצאת במקום ה-14 בטבלה.

* יגאל בקר פתח בין הקורות אצל א.א.ז זקאקיו ב-2:2 של הקבוצה מהמקום ה-11 בקפריסין עם נאה סלאמינה.

* אליאל פרץ פתח בהרכב של אפולון לימסול שהפסידה 1:0 לאנורתוזיס במחזור ה-12 בליגה הקפריסאית. הקשר הישראלי שיחק 65 דקות.

* רז שלמה לא שותף בהפסד 1:0 של לובן לקלאב ברוז' במסגרת המחזור ה-15 בליגה הבלגית. לובן ושלמה נותרו במקום ה-14 בטבלה.

* קני סייף לא שותף ב-1:1 של נפצ'י באקו מול ארז בליגה האזרית.

* מתן בלטסקה וסילבה קאני לא היו בסגל אוסטריה וינה שהפסידה 1:0 לוולפסברגר במסגרת המחזור ה-15 בליגה האוסטרית.

* עומר ניראון לא היה בסגל של זרינסקי שניצחה 1:5 את גוסק גאבלה בליגה הבוסנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully