וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזר הרביעי בסגל: ג'קובי בויקינס חתם בעירוני נס ציונה

26.11.2023 / 16:10

הגארד הצטרף עד תום העונה, אך לקבוצה אופציה לשחררו אחרי חודש. אלעד חסין: "יש לו עבר באירופה וקליעה טובה מחוץ לקשת. ייתן לנו תוספת כוח"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.11/ספורט1

עירוני נס ציונה הודיעה על החתמתו של הגארד ג'קובי בויקינס היום (ראשון). בויקינס (28, 1.98) החל את העונה במורנאר בר המונטנגרית, וכעת מצטרף לסגל של אלעד חסין בתור הזר הרביעי, שמצטרף לקפטן ג'רום מיינסי, אייזיאה ווייטהד ורולי אולקינס. החוזה הוא להמשך עונת 2023/24, כשלקבוצה אופציית יציאה לאחר חודש.

בויקינס החל את הקריירה במכללת לואיזיאנה טק. אחרי ארבע עונות במכללה בהן - כשבאחרונה רשם 14.7 נק' למשחק ו-39.5% לשלוש, נרשם לדראפט 2018 של ה-NBA אך לא נבחר. ב-2018/19 חתם באלבה פהארבר ההונגרית ושיחק עימה ביורופקאפ, ובהמשך שיחק בג'י-ליג, מקסיקו, פולין ובליגה הטורקית השנייה.

העונה שיחק בויקינס במדי מורנאר בר במוקדמות ליגת האלופות של פיב"א, ביורפקאפ ובליגה האדריאטית. באדריאטית שותף בשני משחקים בהם רשם 12.5 נק' למשחק.

מאמן עירוני נס ציונה אלעד חסין. דני מרון
צירף זר רביעי. אלעד חסין/דני מרון

מאמן הקבוצה אלעד חסין: "אנחנו שמחים על הצטרפותו של ג'קובי אלינו, הוא סווינגמן עם עבר באירופה וקליעה טובה מחוץ לקשת. הוא ייתן לנו תוספת כוח לקראת החזרה לעונת המשחקים".

ג'קובי בויקינס: "אני מתרגש מאד להצטרף לעירוני. אני לא יכול לחכות להגיע לכאן, שמעתי דברים נהדרים על המועדון, העיר והאוהדים שלנו. אני מצפה בקוצר רוח לפגוש אותם!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully