וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם שלטים אישיים: הקבוצות יונחו לרענן את הנחיות הטקסים לשחקנים

26.11.2023 / 12:30

אחרי הפארסה סביב השחקנים הזרים של מכבי חיפה, המנהלת תדרוש מהקבוצות להסביר לשחקנים את המסר ההומניטרי מאחורי השלטים, ותבהיר: לא מדובר באקט פוליטי. התכנון: במחזור הקרוב יניף כל שחקן שלט עם תמונה של חטוף ובנוסף תיערך דקת דומיה

תקציר: מכבי חיפה - הפועל פתח תקוה 1:2/ספורט1

סערת השלט שלא החזיקו השחקנים הזרים של מכבי חיפה, לא אמורה לשנות את התכנית של מנהלת הליגות לקיים טקסים למען החטופים והנרצחים לפני כל משחק.

ליגת העל תחודש בשבת הקרובה ועל אף הסקנדל שהתרחש לפני המשחק של האלופה נגד הפועל פתח תקוה, איש במנהלת הליגות לא חושב לבטל את הטקסים, אבל תצא הנחיה וריענון נהלים לקבוצות במשך השבוע, כדי שהקבוצות עצמן יהדהדו לשחקנים שלהן את המסר היחיד שצריך לעבור מהטקסים - להחזיר את כל החטופים הביתה.

במנהלת מבהירים שלא מדובר במסר פוליטי ואף שחקן כולל זרים לא צריך לחשוש להחזיק תמונה של חטוף או שלט שקורא להחזיר חטופים הביתה, במעשה הומניטרי שאינו פוליטי ושאינו קשור במאבק בין ישראל לחמאס.

שחקני מכבי חיפה עם השלט למען החטופים, הזרים לא מחזיקים: פייר קורנו, פרנזי פיירו, עבדולאי סק. מאור אלקסלסי
השבת הבאה תעבור ללא פארסות? שחקני מכבי חיפה והשלט/מאור אלקסלסי

השלט שהחזיקו אמש שחקני מכבי חיפה יתחלף בשבת הקרובה לשלטים אישיים קטנים של חטופים, אותם יחזיקו השחקנים. כל שחקן יחזיק תמונה של חטוף ואף תיערך דקת דומיה לזכר הנרצחים לפני המשחקים. המנהלת תכננה לערוך טקסים במתכונת דומה כבר במשחק אתמול בין מכבי חיפה להפועל פתח תקוה, אבל לבסוף הוחלט להניף את השלט הגדול מאחר ששוחררו חטופים בעסקה עם חמאס, ובמנהלת לא רצו להגיע למצב בו תונף תמונה של חטוף ששוחרר.

במנהלת משוכנעים שאם אתמול היו מסבירים לשחקנים בצורה ברורה על מה בדיוק השלט ומה המסר שלו, הם היו אוחזים בו והפארסה הייתה נמנעת.

יש להדגיש שבליגה הלאומית גם קבוצות מהמגזר הערבי כבר החזיקו שלט דומה במשחקים שחזרו, ולא עלתה אף בעיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully