וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקציב האבטחה של אולימפיאדת פריז: 349 מיליון יורו. בינתיים

בצרפת מודים ש"הסכנה הכי גדולה היא פיגוע וחייבים להיות מוכנים". 17-22 אלף שוטרים יוצבו בכל יום, 37 חברות פרטיות נשכרו

ההכנות לקראת אולימפיאדת פריז 2024/אתר התחרות

אולימפיאדת פריז 2024 ממשיכה להתקרב ועד טקס הפתיחה נותרו 243 ימים. בעוד הספורטאים וראשי הוועדים האולימפיים המקומיים עוסקים בענפי הספורט עצמם, מארגני המשחקים מרוכזים בעיקר בפן הבטיחותי.

בסוף השבוע, כשברקע ישנה מתיחות עזה בין מהגרים מוסלמים למפגינים מהימין בכל רחבי צרפת, פורסמו חלק מהמספרים. כרגע התקציב של הוועדה המארגנת של המשחקים האולימפיים לנושא האבטחה בלבד עומד על 349 מיליון יורו. והוא עשוי למוח בהתאם להערכות של כוחות הביטחון.

האולימפיאדה תתחיל ב-26 ביולי ותסתיים ב-11 באוגוסט. בכל אחד מ-16 הימים הללו, יהיו 17-22 אלף שוטרים ומאבטחים פעילים, כשאליהם יצטרפו כוחות של המשטרה החשאית. בטקס הפתיחה יהיו נוכחים 2,000 שוטרים באצטדיון וברחבי פריז יוצבו 30 אלף נוספים.

השוטרים ברחבי צרפת כבר יודעים מזה זמן רב שבקיץ 2024 הם הולכים לעבוד שעות נוספות, אבל זה לא מספיק. בינתיים נשכרו מבעוד מועד שירותיהן של 37 חברות אבטחה פרטיות שונות, שחלקן מתמחות בנושאים שונים. כך למשל, חלק מהמיקוד של הוועדה המארגנת הוא במניעה של מתקפת סייבר במהלך המשחקים.

הקמע של משחקי פריז 2024. Chesnot, GettyImages
הקמע של משחקי פריז 2024/GettyImages, Chesnot

"הסכנה העיקרית שאנחנו לוקחים בחשבון היא פיגוע טרור. לצערנו זה משהו שאנחנו חייבים להיערך אליו", אמר תומא קולומב מהוועדה המארגנת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully