וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בכר צופה באימונים בוידאו ולא מתקשר עם אף אחד. הוא חירב את הקבוצה"

שחקן צ'וקאריצ'קי ששיחק בעבר בכוכב האדום מאשים: "כשאתה לא מפתח מערכת יחסים עם אף שחקן, זה רק עניין של זמן עד שתעוף"

תקציר: וויבודינה - הכוכב האדום בלגרד 2:1/ספורט1

הכוכב האדום אולי התייצבה בשבועות האחרונים בכל הקשור למאבקיה בליגה וגם אתמול (שבת) צלחה משוכה לא קלה כשגברה 1:2 על וויבודינה, אבל הביקורת החדות נגד ברק בכר נמשכות כל העת.

הבוקר הגיע תורו של אוגניין וראנייש, בלם צ'וקאריצ'קי, לקטול את המאמן הישראלי. "בכר חירב את המועדון", אמר וראנייש הבוסני, ששיחק בכוכב האדום בין 2009 ל-2011. לדבריו, "המאמן הזה, הישראלי, פשוט הורס הכל. מה שהוא לא הגיוני. אנשים במועדון אמרו לי שהוא אפילו לא מוביל את האימונים, אלא מטיל את האחריות על העוזרים שלו הזמן שהוא יושב במשרד וצופה באימונים באמצעות מצלמות וידאו. אין לו שום מערכת יחסים נשחקנים, וברגע שאתה מזניח את חדר ההלבשה, זו רק שאלה של זמן עד שתעוף. השאלה היחידה מבחינתי היא לא האם בכר ישרוד בתפקיד, אלא כמה זמן הוא ישרוד".

ברק בכר, מאמן הכוכב האדום בלגרד. Srdjan Stevanovic, GettyImages
מעגל פינות? כך לפחות טוענים בסרביה. בכר/GettyImages, Srdjan Stevanovic

וראנייש המשיך להאשים את בכר, וטען שמוסר העבודה שלו לקוי - ביקורת שמעולם לא הושמעה כלפיו, אחרי שבישראל נודע כמאמן שקדן ויסודי. "בלתי אפשר להצליח בשיטת עבודה כזו, פשוט בלתי אפשרי. כדי להצליח, אתה צריך לתת את כל כולך, להיות בתוך זה ב-300 אחוז. זו הדרך היחידה".

הכוכב האדום מדורגת במקום השני בליגה הסרבית עם 37 נקודות ב-15 מחזורים, מרחק שלוש נקודות מפרטיזן בלגרד. בליגת האלופות הקבוצה איבדה סיכוי לעלות לשלב הנוקאאוט, אחרי תוצאות מאכזבות בשלב הבתים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully