וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעיצומה של החקירה: ג'וש גידי התקבל בתשואות, OKC ממשיכה לשתוק

ביזיון: שחקן הת'אנדר שמואשם בקיום יחסים עם בת 15 זכה לקבלת פנים אוהדת מהקהל, קבוצתו ממשיכה להתעלם מהמצב האבסורדי, וכל זה בזמן שחובבי ה-NBA הופכים את הפרשה לבדיחה

תיקתקנו, 22.11/ספורט1

עם שורה של צעירים מלהיבים ומקום בצמרת במערב, אוקלהומה סיטי הפכה העונה לקבוצה שכולם אוהבים לאהוב. אבל הפרשה החמורה במעורבותו של שחקן הקבוצה ג'וש גידי מציגה אותה באור אחר, הרבה פחות מחמיא.

כזכור, ה-NBA פתחה בחקירה בעקבות תיעוד שדלף לרשת ובו נראה גידי בן ה-21, אחד מכוכבי הקבוצה, לצד נערה בת 15, תלמידת כיתה י', איתה כביכול קיים יחסי מין. הנערה אף התרברבה בכך, ונראתה אומרת בגאווה: "הרגע הז***נתי עם ג'וש גידי".

בינתיים, כל עוד החקירה מטעם ה-NBA נמשכת, גידי רשאי לשחק כרגיל, ואוקלהומה סיטי מאפשרת לו את זה, ובעקיפין תומכת בו, בהחלטה שמעוררת מחלוקות בארצות הברית. המאמן מארק דייגנולט נשאל בימים האחרונים שוב ושוב מדוע הקבוצה לא משעה את גידי לפחות באופן זמני מהקבוצה, עד שיתבררו ממצאי החקירה, ומסרב לתת תשובות.

"ג'וש זמין לשחק, וגם ישחק הערב. אין שינוי בסטטוס שלו מבחינה מקצועית, ועדיין אין תגובה לכל נושא אחר שקשור אליו", אמר דייגנולט לפני המשחק הלילה בו הת'אנדר הפסידו 127:123 לפילדלפיה, ושאותו גידי סיים עם 10 נקודות, 8 אסיסטים ו-7 ריבאונדים ב-26 דקות.

ג'וש גידי צולם עם נערה, שעל פי הגולשים היא נערה בתיכון. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
גידי והנערה עימה קיים יחסים כביכול/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר ג'וש גידי לצד הנערה איתה נחשד בקיום יחסים. מתוך טוויטר, צילום מסך
שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר ג'וש גידי לצד הנערה איתה נחשד בקיום יחסים/צילום מסך, מתוך טוויטר

לקראת המשחק גם גידי עצמו התייצב מול המצלמות והמיקרופונים, אבל שמר גם הוא על שתיקה. "אני מבין את השאלות שלכם, אבל נכון לעכשיו אין לי תגובה", חזר שוב ושוב כשנשאל על ידי העיתונאים על הפרשה.

ובזמן שהקבוצה מתעלמת מההאשמות, האוהדים כנראה מפרשים את השתיקה כהסכמה, ומביעים בגידי תמיכה בלתי מסויגת. כך, למשל, גידי התקבל בתשואות רמות כשהכרוז קרא בשמו לפני פתיחת המשחק הלילה.

בתום המשחק, המאמן אף שיבח את גידי על כך שהצליח "לנטרל את רעשי הרקע" ולהציג את היכולת הרגילה שלו.

"לאור המידע שקיבלנו, החלטנו שג'וש יכול להמשיך לשחק ולהשתתף במסגרת הקבוצתית כרגיל. למען האמת, זו אפילו לא באמת החלטה שקיבלנו", אמר המאמן דייגנולט. "בשלב הזה מדובר בעניין שנמצא בטיפול של ה-NBA, הכדור נמצא בידיים שלהם".

קבלת פנים מלכותית לגידי על ידי אוהדי OKC

בינתיים, חובבי ה-NBA הופכים את הפרשה לבדיחה ברשתות החברתיות

גידי בן ה-21, שחקן נבחרת אוסטרליה, נבחר בבחירה השישית של דראפט 2021 והשתלב ב-NBA במהירות, תוך שהוא מוכיח את עצמו כגארד רב-גוני שממלא את דפי הסטטיסטיקה. העונה הוא מעמיד ממוצעים של 12.3 נקודות, 5.7 ריבאונדים ו-4.5 אסיסטים, ונחשב לבורג חשוב בהצלחה של הת'אנדר, שמדורגים במקום השני במערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully