וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשן הבית של וושינגטון השווה בין אבדיה ללברון. ברשת לגלגו

דרו גודן ששיחק לצד ג'יימס בתחילת הקריירה, ניתח: "בפוטנציה, יש לו את אותה יכולת". אוהדי הוויזארדס הופתעו: "גם הוא אחד המעריצים העיוורים?". בינתיים הקבוצה סופרת הפסד תשיעי ברצף, והשחקנים מודים בפה מלא: אנחנו לא באמת מתאמצים

דני אבדיה מתאמן על זריקות מהשלוש/מתוך חשבון הטוויטר של Neil Dalal

מסתבר שלא רק בישראל מאמינים שטמון בדני אבדיה פוטנציאל מיוחד. דרו גודן, פרשן הבית של וושינגטון וויזארדס, העז להשוות הלילה (בין שבת לראשון) בין הפורוורד הישראלי לבין לברון ג'יימס - לא פחות ולא יותר.

גודן, ששיחק עם לברון כשג'יימס היה בתחילת דרכו ב-NBA, סיפק את ההשוואה המפתיעה (והמעט יומרנית מדי, יש לציין) במהלך הרבע השלישי של המשחק של הוויזארדס נגד אטלנטה, אחרי שאבדיה לקח ריבאונד, רץ מחוף לחוף, סחט עבירה וסיים בדאנק.

"ראיתי את לברון עושה מהלכים כאלה בעונה השנייה שלו ב-NBA", אמר גודן בשידור של הוויזארדס, והפתיע רבים. גודן התייחס ליכולת של אבדיה לייצר יתרון במגרש הפתוח, תחום בו הוא מצטיין מתחילת העונה. אבדיה אף מדורג בצמרת של הליגה בנקודות פר פוזשן בהתקפות מעבר. "בזמנו אמרתי ללברון, 'תעשה את זה שוב ושוב'. אני לא טוען שלדני יש יכולות כמו לברון, אבל מבחינת פוטנציאל, יש לו איכות זהה. גם הוא כמו לברון יכול לקחת כדור כל הדרך לסל ולסיים חזק בטבעת, בדיוק כמו שהוא עשה עכשיו".

כאמור, למרות שגודן אמור להיות בר סמכא בזכות היכרותו הקרובה עם שני השחקנים, גם אוהדי וושינגטון השתוממו מההשוואה המוגזמת. "אז מסתבר שגם דרו גודן היה מעריץ עיוור של דני כל התקופה הזאת?", כתב הבלוגר וויל קלייטון, לצד תגובות מלגלגות נוספות מצד חובבי NBA, כולל אוהדים של הוויזארדס.

כך או אחרת, אבדיה והוויזארדס נמצאים בתקופה לא פשוטה, וכבר סופרים תשעה הפסדים ברציפות. הם מחזיקים במאזן השני הכי גרוע ב-NBA, ומרבים לחטוף תבוסות, בדיוק כמו הלילה מול אטלנטה.

ובזמן שהמאמן ווס אנסלד ג'וניור מתרץ ומחפש סיבות מקצועיות (לדבריו, "הבעיות העיקריות הערב היו איבודי הכדור וריבאונד ההגנה"), גם השחקנים עצמם כבר מודים באמת העירומה: הוויזארדס פשוט עושים טנקינג אגרסיבי, ולא באמת מתאמצים.

"אם להיות כן, אנחנו לא משחקים ברצינות. זו האמת. אנחנו צריכים לשחק יותר ברצינות", אמר הרוקי בילאל קוליבאלי אחרי המשחק הלילה. "אנחנו עולים למגרש ולא עושים את מה שאנחנו אמורים לעשות, וזה צריך להיפסק".

לנדרי שאמט, שמתחיל לצבור ביטחון ודקות מהספסל - לעיתים גם על חשבון אבדיה, אמר דברים ברוח דומה. "זה היה הפסד מהסוג שאסור לחיות איתו בשלום. יש דרך גם להפסיד משחק. אם אתה תחרותי, אתה עושה מאמץ כדי לנצח, והיום עלינו למגרש חסרי אנרגיות, לא מרוכזים. זה לא צריך להיות ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully