וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו דה בראונה? "אלכסנדר ארנולד יכול להפוך למגן הימני הטוב אי פעם"

גארי נוויל התמוגג ממגן ליברפול והשווה את היכולות שלו לכוכב סיטי, באנגליה קוראים לרכש שיאפשר להעביר אותו לקישור באופן קבוע

תקציר ה-1:1 של מנצ'סטר סיטי מול ליברפול/ספורט1

הרצף המופלא של מנצ'סטר סיטי נעצר אמש (שבת) על 23 ניצחונות בית, אחרי 1:1 מול ליברפול. ארסנל אמרה תודה, גירדה 0:1 על ברנפורד, עלתה לפסגת הטבלה וכעת מירוץ האליפות נראה פתוח מתמיד.

הטרבליסטית היתה עדיפה, אולם טרנט אלכסנדר ארנולד סחט את השוויון עם שערו הראשון העונה, לאחר ששוב בילה חלקים גדולים מהמשחק דווקא בקישור של יורגן קלופ. "לסיטי יש את קווין דה בראונה, שפצוע כרגע, והוא שחקן ברמה עולמית בכל הנוגע לבעיטה ומסירה. טרנט שווה ערך, והוא מגן ימני", התמוגג גארי נוויל. "ביקרתי אותו בעבר, אבל הוא שחקן מופלא. יש לו את כל הכלים כדי להפוך למגן הימני הגדול בכל הזמנים, אבל הוא צריך להיות קצת יותר רציני בגישה שלו להגנה".

ג'יימי קראגר הסכים וניתח: "הלוואי שליברפול תרכוש מגן ימני שישחק במשחקים גדולים וידחוף את טרנט לקישור. אין לה שחקן שיכול לכבוש מחוץ לרחבה מאז סטיבן ג'רארד. כרגע, אין לה גם גיבוי לאלכסנדר ארנולד בעמדת המגן הימני".

"אני לא חושב ששיחקנו טוב כל כך, אבל לא היינו לנו כאן יותר מדי תוצאות טובות באופן כללי, ככה שזאת נקודה חשובה", אמר אמש אלכסנדר ארנולד.

  • עוד באותו נושא:
  • ליברפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully