וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארטטה היה משוכנע: "ידעתי שהאברץ יבקיע את שער הניצחון"

הספרדי הפך למאמן ארסנל עם הכי הרבה ניצחונות ב-200 המשחקים הראשונים בדרך למקום הראשון בפרמיירליג: "האמנו שהוא יכול לשנות את המשחק. זה מה ששחקנים גדולים עושים"

תקציר: בנרטפורד - ארסנל 1:0/ספורט1

בעונה שעברה ארסנל נראתה לפרקים כמו מי שתוכל לקחת ממנצ'סטר סיטי את תואר האליפות. תחת מיקל ארטטה, התותחנים הציגו כדורגל שוטף, מהנה לצפייה ועם שחקנים צעירים ומוכשרים, גם היו קרובים לעשות זאת, אך סוף העונה הייתה פחות טובה ושחקניו של ארטטה סיימו רק במקום השני. אתמול (שבת) ארסנל הצליחה לעקוף את הטרבליסטית בטבלה ולעלות למקום הראשון בפרמיירליג אחרי 0:1 דרמטי על ברנטפורד משער של קאי האברץ בדקה ה-89, בהצהרת כוונות שאולי העונה זה יכול לקרות בקבוצה הלונדונית.

הגרמני, שאיבד את מקומו בהרכב והפך ללעג בקרב אוהדי קבוצות הפרמיירליג, אפילו בנבחרת גרמניה שינה תפקודו כשהוסט על ידי מאמנו לעמדת המגן השמאלי. כמחליף, עלה האברץ מהספסל ונגח לרשת את השער שהעניק לארסנל את המקום הראשון בטבלה בגול השני שלו סך הכל העונה בליגה.

כובש שער הניצחון סיפר בסיום: "זה מרגיש מדהים, עבדתי קשה מאוד להגיע לרגעים כאלה. המסירה של סאקה הייתה נהדרת, עבדנו על זה הרבה באימונים. בכדורגל צריך לעבוד קשה ולהאמין שזה יגיע. עברו עלי כמה חודשים קשים, אבל ניסיתי לשים את האגו שלי בצד ולסייע לקבוצה וזה הדבר הכי חשוב. אני אסיר תודה לאוהדים, זה תמיד קשה כשיש שחקנים שמגיעים בהרבה כסף".

גם למאמן הספרדי זה היה משחק מיוחד. מלבד העובדה שעקף את מי שעבד איתו כעוזר מאמן במנצ'סטר סיטי, פפ גווארדיולה, ארטטה הפך למאמן שהגיע להכי הרבה ניצחונות ב-200 המשחקים הראשונים שלו על הקווים בארסנל. הספרדי השיג במשך הזמן הזה 116 ניצחונות, 5 יותר מאגדת ארסנל, ארסן ונגר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
קאי האברץ חוגג עם שחקני ארסנל. GettyImages
רגע חשוב עבורו בשנה קשה. האברץ/GettyImages

בסיום המשחק, רץ המאמן יחד עם האברץ ליציע אוהדי החוץ שאוכלס על ידי אוהדי ארסנל והצביע עליו על מנת שיריעו לגרמני הצעיר. "ידעתי שהוא יעשה את זה, אמרתי לו את זה גם", סיפר ארטטה אחרי השריקה האחרונה. "אנחנו כל כך שמחים עבורו. התגובה של כולם והאהבה שהראו לו הוכיחה מה הוא מביא לקבוצה. האמנו שהוא יכול לשנות את המשחק. הוא ניצח את המשחק עבורנו, זה מה ששחקנים גדולים עושים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully