וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי נגד השיפוט, בספרד ביקרו את ברצלונה: "זה מתחיל להיות מדאיג"

המאמן טען אחרי ה-1:1 מול ראיו כי "נראה שתמיד יש בעיות שיפוט אצלנו", ב"מארקה" מודאגים: "משהו חייב להשתנות - ומהר"

תקציר ה-1:1 של מנצ'סטר סיטי מול ליברפול/ספורט1

ברצלונה רשמה היום (שבת) משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון מול הכבשה השחורה שלה - ראיו וייקאנו, כשגם הנקודה שהושגה ב-1:1 היתה בזכות שער עצמי בדקה ה-82. המשמעות: ניצחון של ג'ירונה יגדיל את הפער בפסגה לשש נקודות, בעוד ריאל מדריד תוכל לפתוח פער של חמש נקודות מהקטלאנים.

"שוב ספגנו שער לא מחויב", טען צ'אבי, שרשם בקריירת האימון שלו שני הפסדים ושתי תוצאות תיקו מול ראיו. "זה היה משחק של שתי מחציות - בראשונה שלטנו אבל לא היינו מספיק אגרסיביים, בשנייה התקרבנו למה שרצינו, יצרנו הרבה מצבים ויכולנו להבקיע יותר. חייבים שתהיה לנו ביקורת עצמית, וחייבים להשתפר.ברור לי שאנחנו יכולים לצאת מהמצב הזה. היו לנו בעיות עם החלטות שיפוט העונה, המזל לא ממש שיחק לטובתנו, נראה שתמיד יש בעיות אצלנו".

פרנקי דה יונג הוסיף: "יש לחץ מצד השחקנים. אני לא הייתי מספיק חד, לא הרגשתי טוב אחרי הרבה זמן בלי לשחק, צריך לעבוד קשה לאורך השבוע. לא שיחקנו היטב, היינו רחוקים משיאנו. יש פה קבוצה טובה, אבל צריך להיות יציבים. אמנם יש לנו פצועים רבים, אבל העונה עוד ארוכה".

מאמן ברצלונה, צ'אבי. Quality Sport Images, GettyImages
מאמין שאפשר לצאת מזה. צ'אבי/GettyImages, Quality Sport Images

"זה עוד צעד לאחור, וזה מתחיל להיות מדאיג", נכתב ב"מארקה" על היכולת של ברצלונה. "הבלבול גובר. לפני כן אפשר היה לתרץ את זה בפציעות, אבל ברצלונה חייבת להיות מכרעת יותר בהתקפה, לא הגיוני שכל המצבים יהיו דרך לאמין ימאל. יתר השחקנים בקושי הופיעו. משהו חייב להשתנות ומהר, כי פורטו מגיעה ביום שלישי למשחק חשוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully