וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקוביץ' עדיין ללא ניצחון, טבריה חגגה על חשבון בני שפרעם

אז'ובל (60) כבש שער בכורה והקדיש אותו לחטופים בעזה, יצחק השווה (74) ב-1:1 של הפועל אום אל פאחם עם מכבי יפו. מחזיקת גביע הטוטו בלאומית ניצחה 0:3, מכבי הרצליה גברה 0:1 על נוף הגליל

קליפ סיכום השבוע, 22.11/ספורט1

המחזור התשיעי בליגה הלאומית הגיע לסיומו עם שלושה משחקים שנערכו הערב (שני), כאשר הפועל נוף הגליל פספסה הזדמנות לעלות למקום השני עם הפסד מפתיע למכבי הרצליה. עירוני טבריה המשיכה ביכולת הטובה עם 0:3 על בני שפרעם והפועל אום אל פאחם נפרדה בתיקו עם מכבי יפו.

מכבי הרצליה - הפועל נוף הגליל 0:1

החגיגה על אום אל פאחם שהייתה יכולה להמשיך עם ניצחון על הרצליה ועלייה למקום השני בטבלה הפכה לירידה למקום החמישי אחרי הפסד למארחת. הקבוצה של מוטי איווניר לחצה על השער של הרצליה לאורך 90 הדקות, אבל זה היה דווקא סקו דומביה שעשה את ההבדל (34) עם שער יוצא מן הכלל בסיומה של התקפה יפה של ההרצליאנים ובעיטה אדירה לרשת של תומר ליטבינוב. הרצליה עלתה למקום השביעי בטבלה.

דקה 34: גול! 0:1 להרצליה! שון קלימקין העביר מסירה ארוכה לסטיבן אלפרד שהוריד עם הראש לסקו דומביה והקשר בעט בנגיעה כדור אדיר שקפץ מעל תומר ליטבינוב ומצא את הרשת.

גיל יצחק מכבי יפו. מאור אלקסלסי
שער שישי העונה. גיל יצחק/מאור אלקסלסי

עירוני טבריה - איחוד בני שפרעם 0:3

מחזיקת גביע הטוטו של הלאומית כבר עם 13 נקודות מתוך 15 אפשריות במשחקי הבית שלה העונה בעפולה, ועם הניצחון על בני שפרעם היא עלתה עד המקום הרביעי בטבלה. עצמי של חיים איצרין (42), נגיחה של והיב חביבאללה (54) וביצוע נהדר של אחמד עאבד (62) סידרו לטבריה שלוש נקודות וחזרה למאבק העליון.

דקה 42: גול! 0:1 לטבריה! כדור קרן של המארחת נהדף לא מספיק טוב על ידי יוסי גינזבורג שאיגרף על חיים איצרין והכדור נכנס לרוע מזלה של שפרעם לרשת.

דקה 54: גול! 0:2 לטבריה! כדור חופשי של המארחת מצא את הראש של והיב חביבאללה שנגח לרשת והכפיל את היתרון.

דקה 62: גול! 0:3 לטבריה! טעות בהגנה של שפרעם סידרה לאחמד עאבד את השלישי של המארחת עם בעיטה מסובבת לפינה הרחוקה.

הפועל אום אל פאחם - מכבי יפו 1:1

התבוסה 5:2 לנוף הגליל יצרה הרבה לחץ בקבוצה של ניר ברקוביץ' שחיפש ניצחון ראשון סוף סוף, והיה נראה בדרך לשם אחרי שבן אז'ובל כבש את שער הבכורה שלו בדקה ה-60 עם פצצה למשקוף ופנימה והקדיש אותו בחגיגה לחטופים בעזה. לצערו של אז'ובל וברקוביץ', גיל יצחק הצליח לסחוט פנדל ברחבה של אריק ינקו, וגם לכבוש מהנקודה הלבנה בדקה ה-74 את שערו השישי העונה על מנת לקבוע חלוקת נקודות שהשאירה את יפו במקום השישי בטבלה. אום אל פאחם עם עוד משחק ללא ניצחון, אך עם עלייה למקום השמיני.

דקה 60: גול! 0:1 לאום אל פאחם! בן אז'ובל עם שער הבכורה שלו בקבוצה בעט כדור אדיר למשקוף ופנימה והעניק למארחת את היתרון.

דקה 74: גול! מכבי יפו השוותה ל-1:1! גיל יצחק הוכשל ברחבה ותירגם את כדור העונשין מ-11 מטרים לשוויון כשהכניע את אריק ינקו עם בעיטה למרכז השער.

עוד בוואלה!

הפסד בכורה לרמה"ש נגד בני יהודה, קרית שמונה ברחה בפסגה

לכתבה המלאה

תוצאות משחקי יום שישי:

עירוני קרית שמונה - הפועל כפר סבא 0:1
הפועל ניר רמת השרון - בני יהודה 3:1
הפועל עכו - הפועל ראשון לציון 3:3
סקציה נס ציונה - הפועל עפולה 2:2
מ.ס. כפר קאסם - הפועל רמת גן 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully