וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולאנד ניפץ עוד שיא. אלכסנדר ארנולד: "מצחיק לחגוג מול הקהל שלהם"

החלוץ של מנצ'סטר סיטי הפך לשחקן שהגיע הכי מהר ל-50 שערי פרמיירליג שכבש סוף סוף מול ליברפול. המגן הימני הודה: "לא שיחקנו טוב", והרצף המדהים של הטרבליסטית שנעצר וזה שהמשיך

תקציר ה-1:1 של מנצ'סטר סיטי מול ליברפול/ספורט1

אף קבוצה לא הצליחה ב-2023 להוציא נקודה מאצטדיונה הביתי של מנצ'סטר סיטי. מעבר לכך, הטרבליסטית רשמה 23 ניצחונות ביתיים רצופים בכל המסגרות מאז דצמבר האחרון, אז סיימה בתיקו עם אברטון, והפעם זאת הייתה היריבה העירונית, ליברפול, שהצליחה לסחוט 1:1 יקר מהשחקנים של פפ גווארדיולה. סיטי אמנם נותרה בפסגה בעקבות התיקו, אבל בהמשך הערב תוכל לאבד את המקום הראשון לארסנל, אם סגנית האלופה תנצח את ברנטפורד. למארחת זה היה משחק הפרמיירליג ה-51 ברציפות בו היא מובילה במחצית ולא מפסידה עם מאזן של 48 ניצחונות ו-3 תוצאות תיקו.

האיש המרכזי של המשחק היה שוב פעם ארלינג הולאנד שכבש את היתרון של סיטי והפך לשחקן המהיר ביותר להגיע ל-50 שערי פרמיירליג - תוך 48 משחקים בלבד, ובכך שבר את שיאו את אנדי קול שעשה זאת ב-65 משחקים. בנוסף למעמד המרגש, הנורבגי כבש סוף סוף נגד ליברפול וכעת עומד על מאזן של לפחות שער אחד מול 20 יריבות אותן פגש בפרמיירליג, כשהיחידה שלא הצליח לעשות זאת מולה, עדיין, היא ברנטפורד.

מי שדאג למחוק את השער של הולאנד והשווה עבור ליברפול הוא טרנט אלכסנדר ארנולד, שמאז פתיחת העונה השתפר משמעותית אחרי עונה רעה למדי שהסתיימה בטעם טוב יותר עם תפקוד במרכז המגרש. את השוויון חגג המגן הימני בתנועת השתקה לעבר אוהדי סיטי והסביר זאת: "זה תמיד טוב לחגוג מול אוהדים, אתה זוכה לראות פרצופים שונים ואת התגובות שלהם וזה מצחיק".

עוד הוסיף אלכסנדר ארנולד ואמר: "אני לא חושב ששיחקנו טוב כל כך, אבל לא היינו לנו כאן יותר מדי תוצאות טובות באופן כללי, ככה שזאת נקודה חשובה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

נתן אקה ששב מפציעה ישר להרכב של פפ, חש עוד אכזבה מתיקו שני ברציפות אחרי ה-4:4 המטורף עם צ'לסי במחזור הקודם: "ידענו שזה יהיה משחק קשה ורצינו להיות רגועים יותר אחרי המשחק מול צ'לסי. היו לנו מספיק הזדמנויות לנצח את זה ולא עשינו זאת. מול ליברפול זה מרגיש שתמיד מגיע במתפרצות, בטח מול שחקנים כמו סלאח ונונייס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully