וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון עוצרת את ההתקדמות של אבדיה? הצחקתם את הפרשנים

הישראלי שוב מיעט לזרוק וסופסל משחק שני רצוף במאני טיים, אוהדיו טוענים שנעשה לו עוול, אבל בתקשורת המקומית לא מבינים את הביקורת, ומגיבים בזלזול: "זה אנחנו שלא מבינים בכדורסל"

דני אבדיה מתאמן על זריקות מהשלוש/מתוך חשבון הטוויטר של Neil Dalal

אחרי פתיחת העונה הנהדרת, המומנטום של דני אבדיה קצת נקטע. אחרי שהסתפק ב-7 נקודות במשחק הבית מול מילווקי בתחילת השבוע וסופסל בדקות ההכרעה מול שארלוט, הפורוורד הישראלי של וושינגטון סיפק הלילה (בין שישי לשבת) ככל הנראה את משחקו החלש ביותר העונה, כשסיים עם שתי נקודות (1 מ-6 מהשדה) במשחק החוץ מול הבאקס.

הוויזארדס רשמו הפסד שמיני ברציפות אחרי שנכנעו 121:128 ליאניס אנטטוקומפו, דמיאן לילארד וחבריהם, במשחק בו דווקא היו לא מעט נקודות אור מבחינה קבוצתית, אבל לאבדיה היה קשה מבחינה אישית. הוא אמנם בכל זאת הוסיף 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים ובכל זאת קיבל 28 דקות, אבל את הדקות האחרונות ראה מהספסל משחק שני רצוף, למרות שהיה חסר לוויזארדס סטופר הגנתי.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Dylan Buell, GettyImages
שוב רחוק מהכדור? אבדיה/GettyImages, Dylan Buell

כתב הוויזארדס גרג פיינברג אמנם הסביר ש"בסך הכל היה לדני יום רע, כמו שקורה לכל אחד לפעמים", אבל אוהדיו של אבדיה חוששים שמדובר במגמה מדאיגה, שמראה שהמאמן ווס אנסלד ג'וניור לא באמת סומך עליו. ובכלל, שלושת המשחקים האחרונים בהם אבדיה נראה פחות מעורב בצד ההתקפי, לוקח פחות זריקות ומקבל פחות החלטות, מזכירות לחובביו את שנותיו הראשונות ב-NBA, וימים אחרים בהם כוכבים כמו ראסל ווסטברוק ובראדלי ביל לקחו את ההתקפה על כתפיהם באופן אבסולוטי, והשאירו לאבדיה פירורים.

את הפער בין תומכיו של אבדיה לבין אוהדי וושינגטון המחיש הבלוגר מאט מודרנו, שמסקר את הוויזארדס באופן קבוע, וחשף תגובה שקיבל ממעריץ של אבדיה, בה טען שהוויזארדס, ומאמן וושינגטון בפרט, עושים לישראלי עוול. "אנסלד ג'וניור מאמן גרוע. הוא מאפשר לג'ורדן פול וקייל קוזמה לשחק כדורסל שכונתי, שלא מאפשר לדני להתפתח ולהראות את היתרונות שלו", נכתב בתגובה, שהוצגה על ידי מודרנו בחשבון הטוויטר שלו, וזכתה לתגובות נלעגות בין הפרשנים והבלוגרים שמסקרים את הוויזארדס.

"בלי האוהדים של דני, איך הייתי מודע לעובדה שאני לא מבין כדורסל?", כתב מודרנו בסרקזם, והבלוגר קווין ברום הצטרף: "המאמן צריך להסביר לשחקנים כמה דני אדיר, תכף ומיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully