וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו חוזר להדהים ולשבור שיאים: "עדיין השחקן הטוב בעולם"

עוד שיא, עוד "הוכחה למסי": הצמד של הפורטוגלי כולל שער מרהיב שהזכיר נשכחות ("יצירת מופת"), הוציא ממאמנו את ההצהרה שבכותרת. אפילו מאמן היריבה התלהב: "גם בגיל 38, זאת הרמה שלו"

תיקתקנו, 22.11/ספורט1

כריסטיאנו רונאלדו ממשיך לכבוש בצרורות בסעודיה, וממשיך לרשום שיאים היסטוריים גם בגיל 38. הכוכב הפורטוגלי כבש אמש (שישי) צמד ב-0:3 של אל נאסר על אל אחדוד, ויכול להוסיף עוד שורה ברזומה המפואר שלו. עם שני השערים אמש, רונאלדו שבר את שיא השערים אי פעם לכדורגלן בליגות מקצועניות ראשונות, עם 527 שערים - אחד יותר מהשיאן הקודם ג'וזף ביצאן.

ב-2023, רונאלדו אחראי בכיבושים או בישולים ל-61 שערים. זו השנה העשירית ברציפות שהוא אחראי ל-60 שערים ומעלה. מתחילת העונה רונאלדו כבש או בישל 40 שערים, ואמש השער השני שכבש, בצ'יפ גאוני מעל השוער ובמהלך שכבר הוכתר כ"מועמד לשער השנה בעולם", הזכיר נשכחות .

"רונאלדו שחקן מסוג אחר. הוא עדיין השחקן הטוב בעולם. וכשיש לך בקבוצה את השחקן הטוב בעולם, הכל הרבה יותר קל", אמר מאמן אל נאסר לואיס קסטרו.

צפו בשער הראשון של רונאלדו אמש

צפו בשער השני (והמרהיב) של רונאלדו

בסך הכל בקריירה, רונאלדו עומד כעת על מאזן של 951 שערים ובישולים. השנה כאמור, הוא הגיע ל-61, נתון שמעריציו משתמשים בו בין היתר כדי לנגח את יריבו הנצחי ליאו מסי - שכבש או בישל 40 שערים "בלבד" השנה. "הויכוח הכי מיותר בכל הזמנים", כתבו מעריצי רונאלדו אתמול בהתייחס להשוואה בין השניים.

כמו לואיס קסטרו, גם מאמן אל אחדוד בעיקר התלהב מרונאלדו בסיום המשחק אתמול. "יש לו איכויות אדירות. השער השני שלו היה יצירת מופת. איך הוא הצליח לעשות את זה בנגיעה אחת? זה רונאלדו, וזאת הרמה הרגילה שלו - גם בגיל 38".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully