וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דועכים: שתי נקודות לאבדיה, וושינגטון ספגה הפסד שמיני ברציפות

הוויזארדס נתנו פייט למילווקי החזקה אבל נכנעו 131:128 אחרי שקוזמה החטיא על הבאזר, הישראלי שתרם גם 5 אסיסטים ו-5 ריבאונדים הסתפק ב-1 מ-6 בלבד מהשדה, ושוב סופסל בדקות המכריעות ברבע האחרון. ברוק לופז השווה שיא קריירה עם 39 נקודות

דני אבדיה מתאמן על זריקות מהשלוש/מתוך חשבון הטוויטר של Neil Dalal

עדיין מוקדם לקבוע אם מדובר במגמה או לא, אבל אחרי פתיחת עונה נהדרת, דני אבדיה נראה בירידה מסוימת. הלילה (בין שישי לשבת) הפורוורד הישראלי שוב התקשה, והסתפק בשתי נקודות בלבד בהפסד 131:128 של וושינגטון למילווקי. זה היה ההפסד השמיני ברציפות של הוויזארדס, והרביעי מארבעה משחקים שלה בשלב הבתים של טורניר אמצע העונה, ממנו הודחה הלילה סופית, מן הסתם. היא מדורגת במקום הלפני-אחרון במזרח עם מאזן 12:3, שהוא גם השני הכי גרוע ב-NBA.

אבדיה פתח בחמישייה גם הלילה, אבל כאמור הסתפק בשתי נקודות בלבד, וסיים עם 1 מ-6 מהשדה (כל הזריקות לשתי נקודות). הוא הוסיף גם 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים ב-28 דקות, אבל סופסל במאני טיים של הרבע האחרון משחק שני ברציפות, ובפעם השנייה בשלושת המשחקים האחרונים הסתפק במספר נקודות חד ספרתי, כשהלילה הוא מגיע לשפל עונתי בקליעה.

הוויזארדס נתנו פייט לא רע לאורך כל המשחק, כשקורי קיספרט ולנדרי שאמט תורמים רבות מהספסל, ועוזרים לאורחת לרדת למחצית בפיגור מינימלי של נקודה בלבד. בסך הכל, המשחק הצמוד כלל 22 פעמים בהם התוצאה הייתה שוויונית ו-19 פעמים בהם היתרון החליף ידיים, אבל הבאקס עלו לפלוס 7 כשנותרה קצת יותר מדקה על השעון. קייל קוזמה קלע 5 נקודות מהירות וצימק את הפער לנקודה אחת בלבד עם 4.2 שניות על השעון, אבל החטיא שלשה קשה על הבאזר שהייתה יכולה לכפות הארכה.

יאניס אנטטוקומפו, מילווקי באקס, מול דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Stacy Revere, GettyImages
בהתקפה, בהגנה, הלילה זה לא עבד. אבדיה מול יאניס/GettyImages, Stacy Revere
ברוק לופז, מילווקי באקס, מול דניאל גאפורד, וושינגטון וויזארדס. Stacy Revere, GettyImages
השווה שיא של 12 שנה בחסות האין-הגנה של היריבה. ברוק לופז/GettyImages, Stacy Revere

הבאקס ראו את כריס מידלטון יורד פצוע לחדר ההלבשה ברבע השני, אבל זה לא פגע בהם במיוחד, והכוכבים חגגו מול ההגנה הנרפית של הוויזארדס בפעם השנייה השבוע. ברוק לופז השווה שיא קריירה שהחזיק 12 שנים עם 39 נקודות, יאניס אנטטוקומפו (9 ריבאונדים) ודמיאן לילארד (10 אסיסטים) הוסיפו 31 כל אחד, במשחק הראשון אי פעם בתולדות מילווקי עם שלושה שחקנים שונים שקולעים 30 ומעלה. כעת הבאקס במאזן 5:11, ועדיין בלתי מנוצחים בטורניר אמצע העונה, כשהם ניצבים בראשות בית ב'.

אצל הוויזארדס, ג'ורדן פול רשם את אחד ממשחקיו הטובים ביותר מאז הצטרף לקבוצה, וסיים כקלע המוביל עם 26 נקודות. קייל קוזמה וטיוס ג'ונס קלעו 22 כל אחד וקורי קיספרט תרם 20. הוויזארדס יעלו לפרקט גם מחר (בין שבת לראשון), וינסו לקטוע את הרצף השלילי במשחק בית נגד אטלנטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully