וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נירי דרור זכתה בתואר סגנית אלופת העולם בקיק בוקס

בשבת: עוד שלושה קרבות גמר בדרך למדליות

נירי דרור זוכה במקום השני באליפות אירופה בקיק בוקסינג. חוסין מרעי,
נירי דרור זוכה במקום השני באליפות אירופה בקיק בוקסינג/חוסין מרעי

ספורטאית התאחדות "אילת" ולוחמת הקיק בוקס נירי דרור (20 , מודיעין) זכתה היום (24.11) את מדלית הכסף באליפות העולם בקטגוריית עד 56 ק"ג, לאחר קרב עיקש מול נציגת טורקיה.
דרור מתאמנת תחת המאמן ניסים יונה ומשרתת כלוחמת מצטיינת (את האישור לצאת לתחרות קיבלה ימים בודדים לפני התחרות וזאת בהתערבות התאחדות "אילת" ומינהל הספורט). מוקדם יותר השנה זכתה במקום הראשון בגביע העולם, ובעברה הייתה גם סגנית אלופת אירופה לנוער.

מחר (25.11) לוחמי הקיק בוקס הישראלים יתמודדו בשלושה גמרים, כאשר כל אחד מהם בסיכויים גבוהים להביא חזרה הביתה מדליית זהב. במקציי הגברים על מזרן הטטאמי יתמודדו הספורטאים אמיר אסעד בקטגוריית עד 69 ק"ג ואוסייד ג'ודה בקטגוריית עד 74 ק"ג.

אסעד (26), בהובלת המאמן מוחמד אסעד, כבר היה אלוף אירופה לשנת 2022 ואלוף עולם לשנת 2021 וגבר בחצי הגמר על הנציג הפולני. אוסייד (25) תחת אימוניו של רימאן עבד אלקדאר הבטיח לעצמו מדליה לאחר שניצח בחצי הגמר את יריבו השוודי בנוקאאוט. במקצה הנשים, מוניה הינו (20), שהניפה את דגל העדה הדרוזית יחד עם דגל ישראל ברבע הגמר, תתמודד בקטגוריית עד 48 ק"ג מול היריבה הטורקייה.

נירי דרור, סגנית אלופת העולם בקיקבוקס: "כשהגעתי לתחרות באתי במטרה לנצח ולהראות לכל העולם כמה חזקה מדינת ישראל. אחרי שזכיתי במקום השני באליפות העולם, אני מאמינה שהצלחתי להביא כבוד למדינה ולעם שלי ומכאן יש רק לעלות."

ניסים יונה, מאמנה של נירי דרור: בימים לא פשוטים כאלו, נירי הביאה הרבה כבוד ונחת למדינת ישראל, אנחנו גאים בה מאוד ובדרך שעשתה".

האני סקס, נשיא התאחדות הקיקבוקס בישראל: "נירי, כמו שאר הספורטאים מביאים הרבה כבוד למדינת ישראל, ולהתאחדות הקיקבוקס. עובדים קשה כל השנה ורואים את התוצאות בעזרת המאמנים ומאמן הנבחרת פיטר".

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully