וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער בכורה לדמבלה וגם אמבפה כבש, 2:5 לפריז סן ז'רמן על מונאקו

שחקן הכנף שהצטרף מברצלונה הבקיע לראשונה, האלופה מנעה מיריבתה להשתוות אליה והגדילה לפחות זמנית את יתרונה בפסגת הליגה הצרפתית. בספרד, שון וייסמן עלה מהספסל וספג שריקות בוז בהפסד גרנאדה לאלאבס

קליפ סיכום השבוע, 22.11/ספורט1

המפגשים בין פריז סן ז'רמן למונאקו תמיד מצליחים להיות מרתקים ומלווים בשערים רבים וכך קרה גם הערב (שישי) בפתיחת המחזור ה-13 בצרפת. בין הקבוצות הפרידו לפני המשחק שלוש נקודות בלבד ועבור האורחת הייתה זו הזדמנות להשתוות לאלופה, אבל למרות מתנה מג'אנלואיג'י דונארומה שסידרה לה שער שוויון מהיר, בסופו של דבר היא נכנעה 5:2 וקיליאן אמבפה וחבריו לפחות זמנית הגדילו את יתרונם בפסגה לארבע נקודות מניס.

המגן הימני ואנדרסון היה הראשון למצוא את הרשת כבר בחלוף 14 דקות משריקת הפתיחה, אבל מונאקו התאכזבה לגלות שהשער נפסל עקב נבדל שזיהו שופטי המסך. ארבע דקות עברו והאורחת מצאה את עצמה בפיגור משער של גונסאלו ראמוס. הקצב האדיר נמשך ובדקה ה-22 היה זה היפני טאקומי מינאמינו שקיבל כדור משוער פריז סן ז'רמן, אמר תודה וקבע 1:1. עם זאת, עד המחצית המילה האחרונה הייתה של המארחת שעלתה ליתרון 1:2 מפנדל של קיליאן אמבפה בדקה ה-39 - שערו ה-14 ב-12 משחקי ליגה.

עוסמאן דמבלה, שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
שערו הראשון מאז המעבר בקיץ. דמבלה חוגג/רויטרס

בדקה ה-70 לחגיגה הצטרף עוסמאן דמבלה, הקשר שהגיע הקיץ מברצלונה וכבש את שערו הראשון מאז המעבר. עוד שתי דקות עברו ואז אמבפה הוסיף למאזנו בישול לוויטיניה שקבע 1:4. בדקה ה-75 הצליח פלוריאן באלוגון לצמק ל-4:2, אבל זה לא הספיק ורנדל קולו מואני אפילו נעץ את המסמר החמישי והאחרון כשקבע 2:5 בדקה ה-90+6.

* בליגה הספרדית, שון וייסמן עלה מהספסל בדקה ה-79 וספג שריקות בוז מאוהדי אלאבס שביציעים שלה אף נצפו מספר דגלי פלסטין. וייסמן נכנס כאשר קבוצתו גרנאדה פיגרה 3:0 ובזמן שלו על כר הדשא הצליח חברו מירטו אוזוני לצמק בפנדל ל-3:1, אבל לא מעבר ובעקבות ההפסד נותרו החלוץ הישראלי וחבריו במקום לפני האחרון עם 7 נקודות, בעוד אלאבס הגדילה את יתרונה מהקו האדום לחמש הפרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully