וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כמה טוב ששבת הביתה": אוהד מונדר בן ה-9 שוחרר משבי חמאס

24.11.2023 / 19:03

האוהד הצעיר של הפועל באר שבע שציין יום הולדת בעזה והמועדון התפלל לחזרתו והציב בעיר כיסא מהאצטדיון למענו, שב הביתה ביחד עם אמו וסבתו

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה והספורטאים האולימפיים מברכים את אוהד מונדר שיחגוג יום הולדת 9 בשבי החמאס/הוועד האולימפי בישראל

כמה טוב שבאתם הביתה: מדינת ישראל בעיצומה של מלחמה קשה זה חודש וחצי, עם אבידות רבות ומאות חטופים בעזה בעקבות מתקפת הטרור הרצחנית של ארגון חמאס ב-7.10, אבל הערב (שישי) בכל זאת עלה לכולנו חיוך והלב התרחב כאשר שוחררו 13 חטופים וחטופות ישראלים מהשבי וביניהם חברי משפחת מונדר - הסבתא רותי, האמא קרן והבן אוהד בן ה-9 שהינו אוהד מושבע של הפועל באר שבע.

"אוהד, כמה טוב ששבת הביתה", מסרה הערב הפועל באר שבע, "לפני מספר ימים הוצב בעיר כיסא מאצטדיון 'טוטו טרנר' שמחכה לאוהד מונדר אשר נחטף ב-7.10. אנחנו כל כך מתרגשים מכך שאוהד ו-12 חטופים נוספים חזרו היום ויעשו את השבת בארץ ישראל. אנו מייחלים לחזרתם המהירה של כל החטופות והחטופים".

לפני חודש, ב-22 באוקטובר, שחקני הפועל באר שבע ציינו את יום הולדתו של אוהד בן ה-9 והתפללו לשובו במהרה. "אוהד היקר, שמור על עצמך", אמר אליניב ברדה, "אנחנו מתפללים שתחזור אלינו בשלום, תחזיק מעמד, אוהבים אותך".

אוהד, אמו וסבתו שוחררו ושבו הביתה, אך הסבא אברהם נותר בשבי. רועי מונדר ז"ל, דודו של אוהד, נרצח באותה שבת שחורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully