וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכדוריד חזר: הפועל ראשון לציון הנחילה הפסד בכורה לחולון

הליגה הבכירה התחדשה לאחר שבעה שבועות: המוליכה רמת השרון, האלופה ומחזיקת גביע המדינה מכבי ראשל"צ והפועל אשדוד שמרו על המאזן המושלם

קליפ סיכום השבוע, 22.11/ספורט1

הליגה הבכירה בהכדוריד הישראלי חזרה היום (שישי) לפעילות, כשבעה שבועות מאז אירועי השבת השחורה והמלחמה. משחקי המחזור הרביעי נפתחו בדקת דומייה לזכר הנרצחים והנופלים ובמסר מחזק ומאחד לשחרור כל החטופים והחטופות.

הפועל ראשון לציון גברה במשחק המרכזי על מ.כ יובלים חולון 26:28, משחק שכלל מהפכים ובסיומו השיגו האדומים ניצחון שני העונה וראשון מאז מחזור הפתיחה. חולון עם הפסד בכורה לאחר שלושה ניצחונות. שלוש קבוצות הצליחו לשמור על מאזן ניצחונות מושלם: האלופה מכבי ראשון לציון ניצחה בנס ציונה 29:36 ומחזיקת גביע המדינה הפועל אשדוד ניצחה את אס"א תל אביב 25:31. המוליכה א.ס רמת השרון גם כן עם ניצחון רביעי בהפרש דו ספרתי, 26:42 על הפועל רמת גן.

טקס במשחק בין נס ציונה למכבי ראשון לציון בכדוריד. דבורית איטין, אתר רשמי
המחזור הרביעי נפתח עם מחוות להחזרת כל החטופים והחטופות/אתר רשמי, דבורית איטין
הטקס במשחק של הפועל אשדוד בכדוריד. אלון נגל, אתר רשמי
גם דקת דומיה לזכר הנרצחים והנופלים הייתה במגרשים/אתר רשמי, אלון נגל

הפועל ראשון לציון - מ.כ חולון 26:28

משחק דרמטי ונהדר פתח את חזרת הליגה בין שתי הקבוצות היחידות ששמרו על הסגלים שלהן לאורך התקופה - כאשר גם מרבית הזרים שלהן נשארו בתקופה הזו בישראל. למעשה, השינוי היחיד היה הצטרפותו של מרקו מאטיץ' הקרואטי, אקס מכבי ראשל"צ וקרית אונו, שערך בכורה. הפועל ראשל"צ חסרה במשחק את השוער אלכסנדר מרקלאו (פצוע) והמחליף שלו ליאור קפלן סיפק משחק מצוין עם 3 עצירות פנדלים. המשחק עצמו כלל מהפכים. בדקות ההכרעה - קפלן כאמור עצר פנדל שלישי. שי נתן החזיר את הפועל ליתרון 23:24, שש וחצי דקות לסיום. הדרמה נמשכה - כאשר נאור כהן השווה, ומיד לאחר מכן מושיקו אלימלך (שגם סיפק 7 עצירות במחצית השנייה) הבקיע משער לשער וקבע 25:24 לחולון. אמיר שניידר ורועי ליבגוט סיפקו תגובה מהירה, ומהפך 25:26. קפלן עם עצירת מומנטום, ומהלך מצוין בין פריבאק לשי נתן קבע 25:27 להפועל - שהזעיק פסק זמן של ניסים פלח. אור לוי הקטין לשער, אבל אמיר שניידר, ששיחק בעונה שעברה בחולון, הבטיח להפועל ניצחון.

הפועל אשדוד - אס"א תל אביב 25:31

מחזיקת גביע המדינה שמרה על מאזן מושלם, האורחת ספגה הפסד רביעי העונה. באשדוד ערך אמיר דן הופעת בכורה במשחק רשמי כמאמן הקבוצה, לאחר שהחליף את נלה מאטיץ' שעזב לכוכב האדום בלגרד. הרבו לכבוש לאשדוד: אלכסנדר באביץ' 6, ניבו לוי, אור פרקש ועמית סטלמן 5 כ"א, רואי סולומון ואיתי סויסה 4 כ"א. אורן מאירוביץ' סיים עם 20 עצירות מ-44 זריקות. בשורות אס"א המבקיעים הבולטים היו ניתן זהבי 6 שערים, רן יוניש 4, יובל ימנר ושחר לוסטיגמן 3 כ"א.

הפועל רמת גן - א.ס רמת השרון 26:42

המוליכה שומרת על המאזן המושלם כשכל ארבעת ניצחונותיה בהפרש דו ספרתי. מנגד, רמת גן נחלה הפסד רביעי במשחק בו פערי הרמות היו גדולים מאוד, גם מכיוון שהאורחת שיחקה ללא הזרים שעזבו ובלי שחקניה הישראלים שמגויסים לצבא. הרבו לכבוש לרמה"ש: רם טורקניץ 12, אוראל נחמני ועמית מוטולה 5 כ"א, דניאל צרפתי, ריסטו וויא'צי'ץ, לאונרדו דה אלמיידה 4 כ"א. שגיא בוניס סיים עם 10 עצירות (מ-36).

רן יוניש שחקן אס"א תל אביב מול עמית סטלמן שחקן הפועל אשדוד. אלון נגל, אתר רשמי
רן יוניש שחקן אס"א תל אביב מול עמית סטלמן שחקן הפועל אשדוד/אתר רשמי, אלון נגל

א.כ נס ציונה - מכבי ראשון לציון 36:29

האלופה גם היא עם מאזן מושלם, על אף שנס ציונה (2 נק') שנותרה עם זר אחד (קאמפר, אחרי עזיבת קובאטיץ') היוותה בחלקים יריב די שקול למכבי ראשל"צ שאצלה שבו שלושה מהזרים והיא שמרה על הסגל שלה (פרט לגאפר חזדימרוביץ' שעזב). הרבו לכבוש לאלופה: ירמי סידי 6, גיא גרא 5, איבן קראצ'יץ', צח מלול ואיתי שלמא 4 כ"א. אלון שולמן 3. גרדימיר צ'נבסקי וטל אליוכין עם 6 עצירות כל אחד. איתן אלבז 1. שופטים שרון בן שושן ודודי ינקו.

מכבי תל אביב - מכבי קרית מוצקין 32:32

חלוקת נקודות בין השתיים שהעלו את מאזנן לשלוש נקודות כל אחת. הניצחון כבר היה בידיים של המארחת, אבל פולג אסייג השווה בפנדל דקה ורבע לסיום. למכבי הייתה עוד הזדמנות להכריע, והאחרונה - הייתה שוב של אסייג. טל הרשקוביץ הוביל את מכבי ת"א עם 13 שערים. דור קלדון הוסיף 6. שניר נציה ותומר רש 4 כ"א.

הפועל קרית אונו - בני הרצליה 41:32

הרצליה (5 נק') עם ניצחון שמראה בעיקר על אופי, לאחר עזיבת צמד הזרים של הקבוצה (גויקוביץ' ומאריץ'), ופציעתו של שון סלס (שבר ביד). אונו, למרות חזרתם של הזרים (פלך, סאביץ' ולאובץ) נראתה רע - ורשמה הפסד רביעי. שופטים אלון קפלינסקי ומתן פינקר

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully