וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר לקראת שבוע קריטי לכוכב האדום: "היה לי חשוב לחזור לישראל"

המאמן הודה במסיבת העיתונאים לפני וויבודינה (שבת, 17:00, ספורט2) ויאנג בויז בליגת האלופות בשלישי: "ראיתי את המשפחה, אבל גם עבדתי המון והסקתי מסקנות. יודע מה עלינו לשנות"

קטע מתוך "סערה בממלכה" עם ברק בכר בכפר עזה/ספורט1

הכוכב האדום בלגרד בראשות ברק בכר וצוותו הישראלי יצאה לפגרת הנבחרות אחרי ניצחון דחוק בליגה, הפסד בלייפציג שלא הותיר לקבוצה סיכוי להעפיל שלב בליגת האלופות ותחושות לא נעימות שעוברות על המועדון בשבועות האחרונים בעקבות היכולת הדלה והמעידות המפתיעות בליגה. לאחר 14 מחזורים בסרביה, הכוכב האדום בפיגור שש נקודות מהיריבה העירונית פרטיזן בלגרד וזו סיטואציה לא מוכרת לאלופה שלפני הגעת בכר לא הפסידה משחק ליגה קרוב לשנתיים.

היום (שישי) התייצב בכר למסיבת עיתונאים לקראת משחק הקבוצה מחר נגד וויבודינה (שבת, 17:00, ספורט2), שיתקיים שלושה ימים לפני משחק חוץ גורלי עבור הכוכב האדום שתתארח בשוויץ אצל יאנג בויז במסגרת ליגת האלופות למשחק שהמנצחת בו, אם תהיה כזו, תבטיח את המשך מסעה האירופי בליגה האירופית.

ברק בכר מאמן הכוכב האדום בלגרד. PEDJA MILOSAVLJEVIC/AFP, GettyImages
שבוע קריטי. בכר/GettyImages, PEDJA MILOSAVLJEVIC/AFP

"אנחנו יודעים שהדשא בנובי סאד לא במצב אופטימלי, אבל אין לנו אופציה אחרת מלבד לנצח", אמר בכר תחילה, "אנחנו מכירים את וויבודינה היטב ויודעים שהיא בכושר טוב. אולאינקה מרגיש טוב יותר, אבל אני לא חושב שיהיה כשיר למחר אצלנו", הוסיף.

לאחר מכן הבהיר הישראלי: "במהלך הפגרה חזרתי לישראול כדי לראות את המשפחה שלי וזה היה עבורי מאוד חשוב, אבל עבדתי וניתחתי את המשחקים האחרונים שלנו. יש לי מסקנות רבות ואני מודע לשינויים שעלינו לעשות. אנחנו גם צריכים לתקן את המצב המנטלי בקבוצה, את הגישה שלנו ולבצע התאמות טקטיות. מחר תהיה לנו הזדמנות ראשונה להראות זאת, אפילו שכר הדשא יקשה עלינו. המשחקים מחר וביום שלישי מהווים הזדמנות מצוינת להפוך את העונה לטובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully