וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו סימאונה גיבה את ליאונל סקאלוני: "אני מבין אותו מצוין"

מאמן נבחרת ארגנטינה לא הכחיש שקיימת האפשרות כי יעזוב את אלופת העולם, עורר סערה וזכה לתמיכה ממאמן אתלטיקו מדריד: "הוא יסביר את דבריו בזמן שלו"

תקציר ה-0:1 ההיסטורי של נבחרת ארגנטינה בברזיל/ספורט1

ההצהרה של ליאונל סקאלוני, שהעמיד בספק את עתידו כמאמן אלופת העולם דווקא לאחר הניצחון ההיסטורי על ברזיל השבוע, ממשיכה לעמוד במוקד בארגנטינה. מי שגיבה היום (שישי) את בן ארצו הוא מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה.

"לי זה ברור כשמישהו אומר שהוא צריך לחשוב. אני מבין אותו מצוין", אמר "'צ'ולו" במסיבת עיתונאים לפני מפגש עם מאיורקה, בה שיחק סקאלוני. "הוא יידע להסביר, כשיגיע הזמן, מדוע אמר את מה שאמר. אבל בוודאי שאני מבין אותו".

ליונל סקאלוני מאמן נבחרת ארגנטינה. רויטרס
"אני מבין אותו". סימאונה תומך בסקאלוני/רויטרס

סקאלוני, כזכור, רמז שהוא עשוי לעזוב כשאמר שהוא "צריך לחשוב מה לעשות", וכי "נבחרת ארגנטינה זקוקה למאמן עם מלוא האנרגיה". מאמן האלביסלסטה אמנם לא הסביר מה הגורמים לתחושת השחיקה שתיאר, אך במולדתו דווח כי היחסים בינו לנשיא ההתאחדות המקומית קלאודיו טאפיה "שבורים לחלוטין".

ככל הנראה, טענותיו של סקאלוני (מאחוריהן עומדים גם עוזריו) נובעות מההתנהלות הרשלנית של ההתאחדות בכל הנוגע לתנאים בנבחרת. סימאונה אמנם לא אימן בנבחרות ארגנטינה, אך כמובן מכיר את המערכת מקרוב ולכן תמך בקולגה שלו.

למרות הדאגה הגדולה בקרב האוהדים והשחקנים מהאפשרות שיעזוב המאמן שהוביל את ארגנטינה לקטיעת בצורת של 28 שנים ללא תואר, טאפיה עצמו "מאמין שזו בסך הכל סערה שתחלוף", כך נכתב ב"אולה". נשיא ההתאחדות שומר על רוגע ולפי מקורביו: "משוכנע שהדברים ייפתרו". טאפיה צפוי לקיים בקרוב שיחה עם סקאלוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully