וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שונאת את המדינה הזאת": מתעמלת הודחה מהנבחרת אחרי פוסט חריף

עודכן לאחרונה: 24.11.2023 / 13:06

לא רק שנאת ישראל: ולדה ניקולצ'נקו האוקראינית כתבה בפוסט שהיא שונאת את פולין ואת הפולנים, ונענשה. לאחר מכן התנצלה: "זה לא הייתי אני אלא הרגשות שלי"

קליפ סיכום השבוע, 22.11/ספורט1

מתעמלת אומנותית מאוקראינה הודחה מהנבחרת הלאומית אחרי פוסט שנאה כלפי פולין והעם הפולני. ולדה ניקולצ'נקו, שזכתה עם אוקראינה במדליית ארד באליפות העולם ב-2019 (והתחרתה לא פעם מול לינוי אשרם), פרסמה באינסטגרם שלה פוסט שבו התלוננה הספורטאית על שנאתה לפולין כלפי האנשים שחיים במדינה.

"התקלקל לי מצב הרוח הבוקר. אני שונאת את המדינה הזו [פולין] בכל נשמתי, ובעיקר את האנשים שחיים כאן. אני כאן רק בגלל שסגרו את שדה התעופה באוקראינה מולדתי", כתבה הספורטאית לפני כמה ימים, כשהיא הייתה אמורה לטוס מוורשה לדובאי.

מאוחר יותר סיפרה המתעמלת כי עברה התמוטטות עצבים והתנצלה על דבריה: "עברתי התמוטטות פסיכולוגית... עם כל קונפליקט, בעקבות המלחמה במדינה שלי, מתעורר לחץ ויוצא ממני ללא שליטה בצורה כה אגרסיבית. זה היה רגש מצב שאני מתחרטת עליו, לא התכוונתי להעליב אף אחד. בבקשה אל תיקחו את זה אישית. זה לא אני אמרתי את זה, אלא הרגשות שבי. אני מצטערת. אני מצטערת".

הפדרציה האוקראינית להתעמלות אומנותית פתחה בהליכים משמעתיים נגדה, ולאחר מכן הודחה ניקולצ'נקו מהנבחרת הלאומית. האוקראינים אף התנצלו בפני פולין, ובקרוב תכין התאחדות ההתעמלות האוקראינית מכתב התנצלות רשמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully