וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי קין עשוי להתייחס לראשונה למלחמה, במכבי ת"א מבינים את החשש

עודכן לאחרונה: 24.11.2023 / 9:02

במכבי ת"א מודעים לקולות ולביקורת על המאמן, שעד עתה בחר לדבר אך ורק מקצועית, אבל במסע"ת לקראת זוריה עשוי להתייחס לראשונה לאירועים ולהביע סולידריות עם המצב בישראל

תקציר: זוריה - מכבי תל אביב 3:1/ספורט1

רובי קין עשוי להתייחס היום (שישי) לראשונה למלחמה בישראל, כשידבר לקראת המשחק מול זוריה מחר במסגרת הקונפרנס ליג (שבת, 17:30, ספורט4). מאמן מכבי תל אביב נמנע עד כה לדבר או לכתוב על טבח ה-7 באוקטובר והמלחמה שפרצה מול החמאס בעקבותיו, אך היום, 49 ימים למן תחילת המלחמה, הוא עשוי להגיד כמה מלים, בשל העובדה שלמעלה מ-70 מאוהדי מכבי תל אביב נרצחו בשבת השחורה ונפלו בקרבות שאחריה.

במכבי תל אביב מודעים היטב לביקורת שיש מצד חלק נכבד בקרב אוהדי המועדון, שרצו לשמוע את קין מתייחס למה שקורה בישראל. בהתכנסות הקודמת מול זוריה לפני שבועיים, נמנע מאמן מכבי תל אביב לעסוק במה שאינו נמנה על המשחק עצמו, אבל ההערכה היא שהפעם יש סיכוי סביר שהוא יישא מספר מלים כדי להביע סולידריות והבנה עם הכאב של אוהדי הקבוצה והעם בישראל.

רובי קין מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
יביע סולידריות והבנה עם הכאב של אוהדי הקבוצה./אריאל שלום

קין מתוכנן להגיע לישראל בעוד שבוע, כאשר מכבי תל אביב תשוב מאיסלנד אחרי המשחק שמצפה לה מול בריידבליק. גם השחקנים הזרים אמורים להגיע לראשונה לישראל מאז שעזבו. לכולם במכבי תל אביב ברור שאין איש מבין הזרים במועדון שלא רוצה להתבטא ולהביע תמיכה במה שעובר על המדינה. יחד עם זה, מבינים בקבוצה גם את החששות מהתבטאויות שעלולות להוביל להתנכלות מצד גורמים מוסלמים ואחרים במדינות שבהן מתגוררים הזרים. לכן יהיה מעניין לראות היום האם קין יתגבר על החשש ויגיד כמה מלים.

אמש הגיעה מכבי תל אביב לבלגרד כדי לצפות במשחק של האחות מהכדורסל שהפסידה לברצלונה. עבור אנשי הקבוצה זו היתה חוויה יוצאת דופן, כאשר גם יושב ראש מכבי תל אביב שמעון מזרחי מאוד שמח לראות את קבוצת הכדורגל, אותה הוא אוהד.

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית
שחקן מכבי תל אביב ערו זהבי. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
יחד, כל הדרך. זהבי במגרש הכדורסל/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

עם כל הסיטואציה העצובה של אירוח משחקים בסרביה, תצטרך מכבי תל אביב להתקרב מחר להשגת הכרטיס לשלב הנוקאאוט בעזרת ניצחון על זוריה האוקראינית, שהיתה טובה מאוד במפגש לפני שבועיים, הגם שהפסידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully