וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חג האהבה: ג'ורדן לאב הוביל את גרין ביי לניצחון בדטרויט

עודכן לאחרונה: 24.11.2023 / 9:36

אחרי שנים של נחיתות, דטרויט קיוותה לבסס את המעמד שלה ב-NFC צפון בחג ההודיה, אבל ג'ורדן לאב וגרין ביי ניצחו 22:29. דאלאס הביסה את וושינגטון, סן פרנסיסקו ניצחה בסיאטל. שיא NFL לדארון בלנד מהקאובויס - חמש החזרות חטיפה לטאצ'דאון בעונה

שחקן גרין ביי פאקרס ג'ורדן לאב. Gregory Shamus, GettyImages
משחק נאה. ג'ורדן לאב/GettyImages, Gregory Shamus

השבוע ה-12 ב-NFL יצא ביום חמישי לדרך עם מחזור חג ההודיה המסורתי. במשחק הראשון ניצחה גרין ביי בדטרויט 22:29. דאלאס הביסה את וושינגטון 10:45 וסן פרנסיסקו ניצחה בסיאטל 13:31.

דטרויט (3:8) - גרין ביי (6:5) 29:22

הליונס לא בכושר טוב לאחרונה, אבל האופי שלהם מוביל אותם לניצחונות, ואת חג ההודיה הזה הם קיוו לחגוג עם סוויפ עונתי על הפאקרס והתבססות מוחלטת בראש ה-NFC צפון. לג'ורדן לאב והפאקרס היו תוכניות אחרות, והם ניצחו 22:29, כשהם משאירים את עצמם בתמונת הפלייאוף.

הרבע הראשון היה סוער וגם המשמעותי ביותר במשחק. גרין ביי עלתה ראשונה על הלוח עם טאצ'דאון של לאב לג'יידן ריד. ג'רד גוף והליונס צימקו ל-7:6 עם טאצ'דאון (והחטאת נקודת הבונוס), ואז, בתוך 45 שניות, הגיעו שני מהלכים שהפכו את ההתמודדות למשחק של חתול ועכבר - תחילה מסירה של לאב לטאקר קראפט ואז הפלה של גוף שהובילה לטאצ'דאון הגנתי של הפאקרס - 6:20 לגרין ביי, שהוסיפה שער שדה ברבע השני וירדה להפסקה ביתרון 6:23. במחצית השנייה גוף והליונס צימקו ל-23:14, אבל סדרה של כשלונות בדאון רביעי, אחד מהם הוביל לטאצ'דאון שלישי של לאב במשחק, סגרה את הסיפור.

לאב סיים עם 268 יארד ושלושה טאצ'דאונים, גוף עם 332 יארד ושני טאצ'ים, אבל גם משחק מאוד לא מזהיר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

דאלאס (3:8) - וושינגטון (8:4) 10:45

גם פה יחסי הכוחות על הנייר היו חד צדדיים, רק שהפעם הם באמת התממשו. דאק פרסקוט רשם 331 יארד וארבעה טאצ'דאונים בדרך לניצחון הבית ה-13 ברציפות של הקאובויס, בזמן שדארון בלנד רשם שיא ליגה חדש - החזרת חטיפה לטאצ'דאון בפעם החמישית (!) בעונה אחת. לסאם האוול והקומנדרס לא הייתה תשובה, כשהקוורטרבק מסתפק ב-300 יארד ואיבוד אווירי.

סיאטל (4:6) - סן פרנסיסקו (3:8) 31:13

הסיהוקס ראו במשחק הזדמנות להיצמד לניינרס, אבל כריסטיאן מקאפרי היה יותר מדי עבורם. הרץ האחורי הגיח ל-114 יארד וכבר ברבע השני נכנס פעמיים לאנדזון, כשהניינרס יורדים להפסקה ביתרון 3:24 ומחסלים את המשחק. כרגע נראה שהדרך שלהם לסיים בראש ה-NFC מערב סלולה. 209 יארד, טאצ'דאון ואיבוד לברוק פרדי, כשבצד השני 180 יארד ואיבוד לג'ינו סמית'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully