וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "החלטות שיפוט היו נגדנו. אין ספק שמה שקורה בבית משפיע"

23.11.2023 / 23:38

מאמן מכבי תל אביב היה מתוסכל מההפסד הצמוד לברצלונה: "אנחנו חסרי שקט מנטלית, זה האתגר הגדול שלנו. מתגעגעים לישראל, חסר לנו הקהל הביתי והאנרגיות שהוא מביא"

קליפ סיכום השבוע, 22.11/ספורט1

מכבי תל אביב הוליכה הערב (חמישי) על ברצלונה למשך דקות ארוכות, אך בסופו של דבר הפסידה 92:90 וירדה למאזן של 4:5 ביורוליג. ווייד בולדווין בלט עם 19 נקודות, אך הורחק בעבירה טכנית שנייה במאני טיים, ובלעדיו לא הצליחו הצהובים לסגור עניין, כשלורנזו בראון החטיא ניסיון שלשה ממש בשנייה האחרונה. בעוד חמישה ימים "תארח" האלופה הישראלית את הקבוצה החזקה ביורוליג, והיחידה שטרם הפסידה העונה במפעל - ריאל מדריד.

עודד קטש סיכם את ההפסד המאכזב: "זה הפסד קשה. שיחקנו בדרך הנכונה, בעיקר בחלק ההתקפי. שיחקנו נגד קבוצה טובה מאוד, אבל זה עניין של לקבל את ההחלטות הנכונות. היינו צריכים להיות טובים יותר בחצי השני. בחצי הראשון היינו טובים, שיחקנו הגנתית פחות טוב מאשר בשני המשחקים האחרונים. איבדנו את ווייד (בולדווין) וזה פגע בנו בדקות הסיום. כמה מהחלטות השופטים היו נגדנו, נצטרך לראות שוב את המשחק. מבחינה מנטלית אנחנו חסרי שקט, וזה האתגר שלנו, אין ספק שזה בעקבות הסיטואציה. אני מברך את ברצלונה, הם שיחקו כדורסל נהדר. זה כמו שבוע כפול עבורנו, נצטרך להתחיל להתכונן לקראת ריאל מדריד, משחק מול הקבוצה הטובה ביותר ביורוליג".

עודד קטש מאמן מכבי תל אביב. Djordje Kostic and Dragan Tesic, אתר רשמי
"חסר לנו לשחק בבית". קטש/אתר רשמי, Djordje Kostic and Dragan Tesic

על המרחק מהבית והמשחקים בבלגרד: "בשנה שעברה היינו קבוצת הבית הטובה ביותר. אנחנו מתגעגעים לישראל, לקהל שלנו. זה חסר לנו - האנרגיות, האנשים, אבל בגלל שאין לנו את זה אנחנו צריכים להיות מרוכזים יותר ולשדר שפת גוף טובה יותר. נצטרך לנצח משחקים בצורה קשה יותר. הראש שלנו עם מה שקורה בבית, אין ספק שזה משפיע. אנחנו מדברים על זה. זה לשחק בתנאים שאנחנו לא רגילים אליהם. אנחנו מתגעגעים לתחושה הזאת בבית. זה לא באמת בבית, זה רחוק מהבית שלנו. אלו לא ימים רגילים עבורנו, אני חושב שזה משפיע עלינו. אני חושב שנצא מזה חזקים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully