וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יונייטד תסכים למכור את רפאל וראן בינואר. באיירן מינכן עוקבת"

עודכן לאחרונה: 24.11.2023 / 7:41

בגרמניה טוענים: הבלם לא מרוצה ממעמדו, השדים האדומים יאפשרו לו לעזוב. ב"סאן" סימנו לא פחות מ-14 שחקנים נוספים שעשויים לעזוב בשני החלונות הקרובים

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 0:1 על לוטון/ספורט1

הסגל של מנצ'סטר יונייטד צפוי לעבור טלטלות נוספות בחלון של ינואר, ובוודאי שגם בחלון ההעברות של קיץ 2024. אחד מהעוזבים הצפויים הוא רפאל וראן, כך נטען אמש (חמישי) בתקשורת הגרמנית. לפי פלוריאן פלטנברג, "יונייטד מודעת לכך שווראן לא מרוצה מהמעמד שלו, והוא יקבל אור ירוק לעזוב בחלון החורף".

עם זאת, השדים האדומים לא מוכנים להשאיל את הבלם הצרפתי, אלא רק למכור אותו תמורת 20-30 מיליון יורו. באיירן מינכן עוקבת בעניין, אך בינתיים עדיין לא נפתח משא ומתן בין הקבוצות.

רפאל וראן, בלם מנצ'סטר יונייטד. Alex Caparros, GettyImages
סוף הדרך? וראן/GettyImages, Alex Caparros

לפי "סאן", יונייטד עשויה להיפרד מ-15 שחקנים, לא פחות, בשני החלונות הקרובים, עם או בלי קשר להשתלטותו הצפויה של סר ג'ים רטקליף על המועדון. ויקטור לינדלוף, אנתוני מרסיאל, ארון וואן-ביסאקה, חניבעל מג'ברי, ג'וני אוואנס וטום היטון יסיימו חוזה וככל הנראה יעזבו ללא תמורה בקיץ הבא, סופיאן אמרבאט וסרחיו רגילון יסיימו את תקופות ההשאלות שלהם, בעוד לא מן הנמנע כי יתבצע ניסיון למכור את וראן, ג'יידון סאנצ'ו, קאסמירו, הארי מגווייר, סקוט מקטומיניי, אנטוני, דוני ואן דה בייק וכריסטיאן אריקסן.

על פי "דיילי מייל", עזיבתם של וראן וקאסמירו יהיו שתיים מההחלטות הראשונות שיצטרך לקבל הבעלים-שותף החדש ג'ים רטקליף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully