וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה החליטה לשחרר שחקנית שלא הרימה את תמונת החטופים

הירוקים הודיעו כי השחקנית ג'ואן מוחמד בת ה-21, שהצטרפה למועדון רק לאחרונה ממג'דל כרום, תשוחרר בשל עבירת משמעת. במשחק פתיחת העונה ברמת השרון לא הרימה את תמונת החטופים באקט שגרר ביקורת ברשתות

קליפ סיכום השבוע, 22.11/ספורט1

מכבי חיפה בכדורסל נשים הודיעה היום (חמישי) על שחרורה של השחקנית ג'ואן מוחמד מהסגל בעקבות בעיית משמעת. הירוקים הודיעו על צירופה של מוחמד, רק לפני שבוע, לקראת פתיחת העונה שהייתה ביום שני.

לוואלה! ספורט נודע כי מה שהוביל לשחרורה של מוחמד הייתה תקרית לפני משחק פתיחת העונה נגד רמת השרון בחוץ. כחלק מהטקסים שערכו במנהלת הליגה לכדורסל נשים החליטו להניף תמונות של חטופים שנמצאים בשבי החמאס. כל השחקניות לקחו את השלטים, אלא שמוחמד לא הרימה את השלט, והוא היה הפוך בעת הטקס, ששודר בשידור ישיר בטלוויזיה.

מספר אנשים ששמו לב לכך העירו לאנשי חיפה כבר במהלך ואחרי המשחק, והנושא עלה מעל לפני השטח בעקבות פוסט ברשתות החברתיות שקרא לחיפה לפעול כנגד השחקנית. בעקבות המקרה השחקנית זומנה לשיחת הבהרה. לאחר השיחה ועם המשך הבירור הוחלט לשחררה.

שחקניות מכבי חיפה כדורסל עם שלטים של חטופים, ג'ואן מוחמד. עודד קרני, מנהלת הליגה, מנהלת ליגת העל בכדורסל
פעולה מהירה של מכבי חיפה אחרי מעשי ג'ואן מוחמד/מנהלת ליגת העל בכדורסל, עודד קרני, מנהלת הליגה

מוחמד בת ה-21 היא בוגרת מחלקת הנוער של הפועל מג'דל כרום, והיא נחשבת לאחת השחקניות הבולטות בליגה הלאומית, כשבעונה שעברה העמידה ממוצע מרשים של 15.7 נקודות ו-9.7 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully