וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגי הנבחרת ערכו פגישות בוושינגטון: "אבדיה יהיה חלק בלתי נפרד"

23.11.2023 / 18:24

אריאל בית הלחמי, יעקב בן שושן ומוטי דניאל נפגשו עם דני ונציגי קבוצתו לשיתוף פעולה בין נבחרת ישראל לוויזארדס: "בעתיד התקשורת מול הקבוצה תהיה קלה ונוחה יותר מבעבר"

קליפ סיכום השבוע, 22.11/ספורט1

מאמן נבחרת ישראל אריאל בית הלחמי, מנכ"ל האיגוד יעקב בן שושן ומנהל הנבחרת מוטי דניאל, חזרו ארצה אחרי שבוע בארה"ב, שם היו אורחים רשמיים של הוושינגטון וויזרדס, קבוצתו של דני אבדיה ב-NBA.

השלושה השיגו את כל המטרות שעמדו בפניהם, הכרות אישית עם ראשי הקבוצה, הנשיא, ה-GM והצוות המקצועי, פגישות אישיות עם דני עצמו ומשפחתו וכן עם סוכנו דאג נוישטאט, פגישה שהתקיימה לבקשתו של אבדיה. כמו כן סוכמו דרכי הפעולה לגבי השתתפותו של אבדיה במשחקי נבחרת ישראל בעתיד, תוך שיתוף פעולה מלא בין הצדדים לטובת הנבחרת, הקבוצה ובעיקר טובתו של אבדיה עצמו.

השלושה צפו בשלושה משחקים של וושינגטון נגד דאלאס, ניו יורק ומילווקי, באימונים של הקבוצה וכן קבוצת ה-G League שלה. התקיימו פגישות של נשיא הוויזרדס מייקל ווינגר, עם ה- GM וויל דואקינס, סגנו בראט גרינברג, סמנכ"ל כוח אדם מקצועני- ג'וני רוג'רס ועם הצוותים האישיים והקבוצתיים שמטפלים באבדיה על בסיס קבוע, מאמן לפיתוח יכולות אישיות והצוותים המקצועיים והרפואיים.

מאמן נבחרת ישראל אריאל בית הלחמי, מנכ"ל האיגוד יעקב בן שושן ומנהל הנבחרת מוטי דניאל. איגוד הכדורסל, אתר רשמי
"משוכנעים שהתקשורת מול וושינגטון תהיה קלה ונוחה יותר". הלחמי, בן שושן, דניאל וזופי אבדיה/אתר רשמי, איגוד הכדורסל

בנוסף התארחו בית הלחמי ודניאל במכללת ג'ורג' וושינגטון, שם שיחק דניאל לפני יותר מ-35 שנה, פגשו את המאמן כריס קאפוטו וצפו במשחק יחד עם אבדיה.

מהאיגוד נמסר: "זה היה סיור חשוב במיוחד. אבדיה הוא אחד השחקנים המובילים בנבחרת בשנים ישראל בשנים הקרובות והיה לנו חשוב דווקא אחרי שחתם על חוזה ארוך בוושינגטון, לקיים פגישות עם ראשי הקבוצה כדי להסדיר את הגעתו לנבחרת בשנים הבאות. אנחנו משוכנעים שאחרי הפגישות האלו, בעתיד התקשורת מול הקבוצה תהיה קלה ונוחה יותר מאשר היתה בעבר ואבדיה יהיה חלק בלתי נפרד מהנבחרת בשנים הבאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully