וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אולי אחזור, אולי לא": המדליסטית המבטיחה התאבדה בגיל 21

אמיליה ברנגפלט, שהיתה כוח עולה בריצות שטח למרחקים ארוכים, הודיעה בתחילת החודש כי אי-סדרים בלבה מאלצים אותה לפרוש. תשעה ימים לאחר מכן, שמה קץ לחייה

קליפ סיכום השבוע, 22.11/ספורט1

אבל בספורט השבדי אחרי התאבדותה של האצנית אמיליה ברנגפלט, בסך הכל בגיל 21. אמיליה, שזכתה במדליית ארד באליפות העולם למירוצי שטח בריצה ל-40 ק"מ, הודיעה מוקדם יותר החודש כי היא נאלצת לפרוש מהענף בשל אי-סדרים בלבה. תשעה ימים לאחר מכן, שמה קץ לחייה.

"מאז סוף יולי, הגוף שלי קרס. כרגע, כואב לי אפילו ללכת", כתבה ב-4 בנובמבר. "אני לא מסוגלת להתאמן בגלל קצב לב גבוה מאוד (120-150), אפילו כשאני עומדת. הייתי בבית החולים 20 פעמים, אבל כל בדיקה יוצאת בסדר. בכל זאת הגוף שלי מאוד מתוח, אפילו שנתתי לו כל כך הרבה אהבה בחודשים האחרונים. אולי זה היה יותר מדי עבור ילדה בן 21 להתחרות במירוץ של 48 ק"מ ולאחר מכן 45 ק"מ תוך פחות מחודש. אני עצובה מאוד, כי התחרויות והאימונים כל כך חשובים לי".

"אפילו לחיות חיים נורמליים קשה לי כרגע", הוסיפה. "ביליתי יותר שעות במיטה מאשר על הרגליים בחודש האחרון. אולי יום אחד אחזור, ואולי לא. אני מקווה שהגוף שלי יתאושש מזה".

איגוד האתלטיקה השבדי אישר השבוע את החדשות הקשות וכתב: "בחודשים האחרונים שלה, אמיליה הרגישה רע מאוד - פיזית ונפשית. היתה לה תמיכה טובה מהקרובים אליה, אבל ב-13 בנובמבר היא שמה קץ לחייה".

  • עוד באותו נושא:
  • ריצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully