וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה אישי, ביץ'": כריס פול הורחק - והמשיך לקלל את השופט

עודכן לאחרונה: 23.11.2023 / 10:38

הגארד הוותיק של גולדן סטייט קיבל שתי טכניות מהשופט פוסטר, נראה מקלל אותו וטען שהוא מנסה לגנוב את ההצגה בערב ה"מתסכל" של הווריירס. בלייקרס: לברון ודייויס גאים למרות ההפסד לקיירי

קליפ סיכום השבוע, 22.11/ספורט1

פיניקס הצליחה להתגבר הלילה (בין רביעי לחמישי) על עוד ערב לא יציב, עם משחק עמוס בעבירות טכניות, בדרך לניצחון החמישי שלהם ברציפות. קווין דוראנט קלע 32 נקודות ודווין בוקר הוסיף 25, ואומנם הסאנס כמעט איבדו יתרון 23 נקודות, אבל ניצחו לבסוף 115:123 את גולדן סטייט.

הווריורס הצליחו לצמצם את היתרון ל-118:115 כשנותרו 19 שניות לסיום אבל בוקר קלע שתי זריקות עונשין כשנותרו 12.4 שניות ליום. "אנחנו חייבים להשתפר", אמר בוקר. "פשוט ככה. אנחנו צריכים לטפל בכדור טוב יותר, בלי איבודי כדור, לקבל עצירות בהגנה. כשהמשחק בידיים שלנו עם יתרון 15-10 ברבע הרביעי, אל תיתן לקבוצה היריבה תקווה, אל תיתן לה אמונה".

לשמחתם של הסאנס, הם קיבלו הרבה נקודות קלות, כאשר דוראנט ובוקר יחדיו קלעו 28 מ-29 בזריקות עונשין. הסאנס היו 44 מ-52 כקבוצה. מנגד, הווריורס הפסידו שבעה מתוך שמונת המשחקים האחרונים שלהם, וירדו למאזן 9:7 לעונה. "עבירות, עבירות, עבירות, עבירות", אמר מאמן הווריורס, סטיב קר. "אתה לא יכול לנצח משחק ב-NBA אם אתה כל הזמן מנסה לתקוף הגנה מסודרת אחרי זריקות עונשין ואתה בעצם מוותר על 44 נקודות".

שחקן גולדן סטייט כריס פול והשופט סקוט פוסטר. Christian Petersen, GettyImages
החברים היו צריכים להרגיע אותו. פול/GettyImages, Christian Petersen

הגארד של גולדן סטייט, כריס פול, הורחק על ידי השופט סקוט פוסטר לאחר שקיבל שתי טכניות בסוף הרבע השני על ויכוח. הוא סיים עם שש נקודות ושישה אסיסטים. "לא חשבתי שלכריס מגיע להיזרק", אמר קר. "הטכנית הראשונה? בהחלט. אבל חשבתי שהשנייה מיותרת. כולם מתוסכלים שם בחוץ, אבל זה תלוי בשופט".

פול שיחק בשלוש השנים האחרונות בסאנס, ועזר לקבוצה לעלות לגמר ה-NBA ב-2021. השחקן בן ה-38 הועבר בטרייד לוויזארדס - ועבר מיד לווריורס - כחלק מהטרייד שהביא את בראדלי ביל לפיניקס במהלך הפגרה. לפני המשחק הסאנס הציגו סרטון מחווה לפול. לטענתו, ההרחקה זה "עניין אישי" שלו עם השופט. כריס פול הפסיד 13 משחקי פלייאוף רצופים עם פוסטר כשופט, ולשניים היו לא מעט תקריות בעבר. "הוא אף פעם לא מאכזב", אמר פול, "עם חלק מהם (השופטים) אפשר לתקשר. אתה פשוט צריך להבין עם מי אי אפשר. קיבלתי טכנית. אני מדבר עם השופט השני, ואמר 'זה סקוט, זה סקוט'. ואז קיבלתי עוד טכנית. יש שם היסטוריה. הוא ה-איש. בשבילו אנשים משלמים על כרטיס".

קיירי אירווינג מול אנתוני דייויס, דאלאס מאבריקס מול לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
אחד נעלם בקלאץ', השני להט. קיירי מול AD/רויטרס

דרמה נוספת התחוללה הלילה בלוס אנג'לס, שם הלייקרס הפסידו לדאלאס אחרי רבע רביעי סוער. קיירי אירווינג קלע 28 נקודות כולל שלשת קלאץ' אחת ענקית כשנותרו 22 שניות לסיום, ודאלאס ניצחה למרות שאיבדה יתרון 20 נקודות ברבע הרביעי בדרך ל-101:104 מרתק.

לברון ג'יימס קלע 16 מ-26 הנקודות שלו ברבע הרביעי כולל הסל שהשלים מהפך נהדר ללייקרס כשנותרה 1:16 דקה לסיום, אבל לברון גם רשם איבוד כדור כואב 7 שניות לסיום כשמסירה שלו לאנתוני דייויס נחטפה, ועל הבאזר גם החטיא שלשה קשה שיכלה להשוות.

"נתנו לעצמנו הזדמנות להילחם, אבל זה די קשה כשאתה בפיגור של כל כך הרבה נקודות", אמר ג'יימס. "אהבתי את ההגנה שלנו ב-12 הדקות האחרונות. אנחנו רק צריכים להיות טובים יותר בזה ב-36 הדקות הראשונות".

מנגד, קיירי יצא ווינר, כשקבר את השלשה החשובה אחרי עוד אסיסט של לוקה דונצ'יץ'. "כשיש לך קוורטרבקים כמו לוקה וקיירי, האמון גבוה", אמר מאמן דאלאס ג'ייסון קיד. "הרבה פעמים עושים עליהם שמירה כפולה, אבל לוקה נתן מסירה נהדרת, וקי עושה מה שהוא עושה. בלי פאניקה, נתן לנו סיכוי גדול לנצח".

דונצ'יץ' קלע 30 נקודות עבור המאבס, שהחטיאו 16 מתוך 19 הזריקות שלהם ברבע הרביעי. "למה שנכעס? ניצחנו," אמר קיד. "המשחק הסתיים, ועכשיו אנחנו ממשיכים להתכונן לחג ההודיה. אין פה אף אחד שמוטרד. זה משחק נהדר מול קבוצה מאוד מוכשרת".

"הייתה לנו הזדמנות לנצח את המשחק", אמר דייוויס, שקלע רק 10 נקודות והוסיף 14 ריבאונדים, וכלל לא קלע ברבע הרביעי, "חזרנו למשחק עם ההגנה שלנו ברבע הרביעי, ועשינו כמה זריקות גדולות. ... אנחנו לא חוגגים הפסד מכובד, אבל אנחנו קבוצה חסונה שתילחם עד הסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully