וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייל אלכסנדר מבוקש ביורוליג, הפועל תל אביב לא מוכנה לשחררו

23.11.2023 / 10:11

שחקן הפנים הקנדי מעורר עניין בשל מצוקת גבוהים ביבשת, אך אין כוונה לוותר עליו, במיוחד אחרי ההצגה בניצחון על בדאלונה. במועדון ידעו בימים הקרובים מי מהשחקנים הזרים ישובו לישראל לחזרת הליגה

תקציר: הפועל תל אביב - בדאלונה 99:103/ספורט1

הפועל תל אביב הצליחה אמש (רביעי) לקטוע רצף של שני הפסדים ביורוקאפ עם ניצחון 99:103 על בדאלונה במשחק ביתי שנערך באלכסנדר ניקוליץ' הול שבבלגרד. האדומים שמרו על המקום הרביעי בבית בזכות הניצחון, עם משחק חסר, והם קרובים למקום השני מרחק של ניצחון במשחק ההשלמה.

אנשי הקבוצה שמחו מאוד על הניצחון החשוב שמנע מהם "להיכנס למשבר" כפי שהגדירו זאת אחרי המשחק, ובסיום ראשי המועדון שנכחו במשחק בירכו את השחקנים. מי שעוד היה במשחק הוא שחקנה של פרטיזן בלגרד בכדורגל, ביבראס נאתכו, שהגיע לתמוך בחבריו הישראלים ובסיום היה חלק מהחגיגות של הפועל.

קייל אלכסנדר, שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
מעביר מסרים. אלכסנדר/דני מרון

בצד המקצועי החיובי היו מרוצים בהפועל מהיכולת של קסבייר מנפורד, שקלע 31 נקודות אחרי משחק נפל נגד פרומטיי בו לא קלע ולו סל שדה אחד. שחקן נוסף שקיבל מחמאות הוא קייל אלכסנדר שרשם את משחקו הטוב ביותר מאז שהצטרף למועדון עם 17 נקודות ו-7 ריבאונדים, כשבדקות שהיה על המגרש הפועל הייתה בפלוס 10. בהפועל מקבלים בתקופה האחרונה מסרים מצד אנשיו של אלכסנדר וכן קוראים בתקשורת שיש בו עניין בקבוצות יורוליג, אך בקבוצה לא מתכוונים לשחררו.

בצד השלילי, בהפועל שמטו במהלך המשחק מספר פעמים יתרון מבטיח, וכמו בשני ההפסדים הקודמים, אפשרו לבדאלונה לקלוע באחוזים מצוינים מחוץ לקשת. בקבוצה ייחסו את הבעיה הזאת שחוזרת על עצמה משחק אחרי משחק ככזאת שנוצרת ממחסור במשחקים, ומאמינים שעם הזמן גם היא תיפטר.

במהלך הימים האחרונים שוחחו במועדון עם השחקנים הזרים לגבי החזרה לישראל לקראת חזרת ליגת העל. בהפועל העריכו כי מספר שחקנים יסכימו לשוב והחלטה סופית בנושא תתקבל בימים הקרובים. השחקנים ישארו בימים הקרובים בבלגרד, אם כי לא יוכלו להתאמן באולם המשחק, עד להתמודדות נגד בשיקטש בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully