וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוראר מוכן לחזור לישראל תמורת שחרור בחינם מהפועל חדרה בינואר

23.11.2023 / 9:46

הקשר הסכים לשוב ארצה ולסייע בלוח המשחקים הצפוף שצפוי עד פתיחת חלון ההעברות, בתנאי שיוכל לעזוב ללא תמורה. במועדון דחו את האפשרות על הסף

קליפ סיכום השבוע, 22.11/ספורט1

בהפועל חדרה עושים מאמצים גדולים להחזיר לישראל את צמד הזרים הבלגים, סמי בוראר וארון ליה איסקה, שעזבו את הארץ מיד עם תחילת המלחמה בעזה. בשלב זה מסרבים השניים לשוב לישראל, כשהדאגה הגדולה היא בנוגע לבוראר, שהפך לשחקן המרכזי בקבוצה.

בוראר שוהה בימים אלה בטורקיה, לצד רעייתו ובנו בן השנה ומסרב לחזור לישראל, כאשר מצד אשתו מופעל לחץ גדול מאוד שלא לשוב ולשחק בישראל בעקבות המלחמה. בימים האחרונים העביר בוראר מסר לראשי הקבוצה שהוא מוכן לשקול חזרה מיידית לישראל, בתמורה לשחרור בחינם בחלון הקרוב בינואר, אם יקבל הצעה טובה ממועדון אחר בחו"ל. בוראר אמר לאנשי חדרה שבשל לוח המשחקים הצפוף, עד סוף ינואר צפויים להיות למעלה מ-10 משחקים, שבהם הוא יוכל לעזור לקבוצה, עד שישוחרר אם וכאשר תגיע הצעה אחרת. למרות שבוראר מסיים את חוזהו בסיום העונה הנוכחית, ראשי חדרה דחו על סף את התנאי שהציב ובשלב זה מנסים לגרום לו לחזור לישראל, על מנת לשוחח עמו פנים אל פנים.

ג'ורדן בוטאקה שחקן מ.ס. אשדוד במרכז עם חבריו ארון לייה איסקה (מימין), סמי בוראר שחקני הפועל חדרה. שלומי גבאי
בוטאקה ממ.ס. אשדוד כבר בארץ, מה לגבי הזרים של חדרה?/שלומי גבאי

גם ליה איסקה מסרב בשלב זה לחזור לישראל, אך בחדרה מאמינים שאפשר יהיה לשכנעו לשוב, בטח אם בוראר יחזור לישראל, שכן השניים חברים טובים. גם אשתו של ליה איסקה מפעילה לחץ גדול על בעלה שלא לשוב לישראל, בעיקר אחרי שהשניים חוו טראומה משפחתית גדולה מאוד בעונה שעברה, כשהחלוץ שיחק באדאנספור מהליגה השנייה בזמן רעידת האדמה הגדולה שפקדה את טורקיה. בני הזוג ליה איסקה גרו בגורד שחקים ושהו בדירתם בקומה ה-12 כשהחלה רעידת האדמה. נכון לעכשיו מסרב החלוץ הבלגי לחזור לחדרה, כל עוד מתנהלת מלחמה בישראל וראשי המועדון מנסים לשכנעו לחזור עד לפתיחה המחודשת של הליגה בסוף השבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully