וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגוף בסרביה, הראש בישראל. מכבי תל אביב התאחדה לקראת זוריה

עודכן לאחרונה: 23.11.2023 / 9:21

כל הזרים של הצהובים נמצאים במחנה, ומראים התעניינות במצב בארץ על רקע ההתפתחויות האחרונות. בקבוצה דבקים בתוכנית לטוס עם כולם בחזרה לישראל בשבוע הבא אבל יודעים: קשה לחזות מה יהיה

תקציר: זוריה - מכבי תל אביב 3:1/ספורט1

מכבי תל אביב קיימה אמש (רביעי) אימון ראשון בסרביה לקראת המשחק בשבת מול זוריה במסגרת הקונפרנס ליג (17:30, ספורט4). מי שנעדר מהאימון אותו העבירו רובי קין ועוזריו הם ששת שחקני נבחרת ישראל שהגיעו מברצלונה אחרי המשחק מול אנדורה וגם צמד השחקנים הזרים פליסיו מילסון ואורלנדו מוסקרה, שהיו בפעילות של נבחרותיהם.

ערן זהבי מכבי תל אביב. אריאל שלום
הרבה סימני שאלה בקבוצה. זהבי/אריאל שלום

כל השמונה הגיעו מאוחר בלילה למלון בו מכבי תל אביב מתאכסנת באזור העיר נובי סאד. באימון עצמו שותפו השחקנים הישראלים שהגיעו בטיסה מהארץ, ארבעת הזרים הנוספים והיהודי הולנדי יוריס ואן אובריים שהגיעו לסרביה מבתיהם. היום כבר תערוך הקבוצה אימון ראשון בסגל מלא וכך יהיה גם מחר לקראת המשחק בשבת בעיירה באצ'קה טופולה בשעה 17.30 שעון ישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מילסון מכבי תל אביב. אריאל שלום
החששות מובנים. מילסון/אריאל שלום

בשלב הזה, ממשיכים במכבי תל אביב לדבוק בלו"ז שנקבע שכולל טיסה מסרביה בשבוע הבא למשחק מול בריידבליק באיסלנד ובשישי הבא טיסה לישראל, בה אמורים להיות לראשונה גם הזרים, הצוות והשחקנים. עם החיבור אתמול בסרביה, הביעו רבים מהשחקנים הזרים התעניינות רבה במשמעות הפסקת האש המתקרבת, בהשלכות של עסקת החטופים ובעיקר שאלו על הגזרה הצפונית. לכולם די ברור שישראל ממשיכה לפעול ברצועת עזה וירי הטילים יילך ויפחת, כך שהמוקד היותר מטריד, על פי השאלות, הוא מה יהיו ההשלכות של מלחמה עם חיזבאללה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully