וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א דרוכה: "גם אולימפיאקוס הגיעה בלי מילוטינוב והפסדנו"

23.11.2023 / 9:14

הצהובים מנסים להסיר את רעשי הרקע בעקבות החיסורים של יאן וסלי ורוקאס יוקובייטיס לפני המשחק נגד ברצלונה (21:05): "צריכים להסתכל רק על עצמנו ואז נוכל להפתיע". דיברתולומאו ובלאט פצועים ומחוץ לסגל

קליפ סיכום השבוע, 22.11/ספורט1

מכבי תל אביב תעלה הערב (חמישי, 21:05) למשחק הביתי הרביעי ברציפות שלה באלכסנדר ניקוליץ' הול שבבלגרד כשתארח את ברצלונה. הצהובים מגיעים למשחק מהמקום הרביעי בטבלה עם חמישה ניצחונות מול שלושה הפסדים, שני מקומות בלבד מתחת לקטאלנים.

שיחת היום במכבי תל אביב לקראת המשחק נגעה ליריבה. ברצלונה הגיעה לבלגרד ללא יאן וסלי ורוקאס יוקובייטיס, עובדה שמעלה את רף הציפיות מהצהובים, שנחשבים לאנדרדוג מול אחת המועמדות לזכייה במפעל. אלא שמכבי מסמנים את העובדה הזאת כמוקש.

ג'ון דיברתולומאו מכבי תל אביב. Djordje Kostic and Dragan Tesic, אתר רשמי
מחוץ לסגל יחד עם בלאט. דיברתולומאו/אתר רשמי, Djordje Kostic and Dragan Tesic

"אם מישהו יבוא ויחשוב שברצלונה חלשה בגלל שוסלי ויוקובייטיס בחוץ, אנחנו נפסיד", אמרו במועדון אמש, "אין לנו את הלוקסוס להתייחס לחיסורים שלהם כאל משהו שהופך את יחסי הכוחות. אולימפיאקוס הגיעה לכאן בלי מילוטינוב והפסדנו. אנחנו צריכים להסתכל רק על עצמנו, ועל איך אנחנו משחקים טוב יותר. אם נעשה את זה, נוכל להפתיע את ברצלונה".

במכבי מאמינים כי שבוע האימונים האחרון שעבר עליהם, בו השתתפו באופן מלא כל שחקני הסגל הבכירים, נותן להם מקדמה מסוימת ויקדם אותם. זאת הפעם הראשונה שבה כל שחקני הסגל התאמנו באופן רציף, וגם יוכלו לשחק, לאחר שבשבוע שעבר ההזדמנות הזאת נקטעה עם הוירוס של וויד בולדווין.

בעוד חסיאל ריברו וג'יימס ווב נכנסו לקבוצה טוב יותר בשבועות האחרונים, ותמיר בלאט למעט המשחק האחרון נראה טוב מפתיחת העונה, מי שהולך לאיבוד אצל הצהובים הוא ג'ון דיברתולומאו שגם הערב לא ישחק, בדומה לבלאט, כשהשניים פצועים. למעט ההצגה הגדולה של המתאזרח נגד פנאתיניקוס, אז קלע 15 נקודות והוסיף 9 ריבאונדים, הממוצע של הקפטן של מכבי עומד על 1.4 נקודות למשחק, כשבמשחק האחרון, ולא בפעם הראשונה העונה, עודד קטש החליט להוציא אותו מהרוטציה עם 2 וחצי דקות בלבד. לקפטן פציעה במפשעה, בעוד בלאט סובל מפציעה בקרסול וקטש יצטרך להסתדר ללא 2 הרכזים הישראלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully