וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה בארגנטינה: "דויד נלבנדיאן הטמין מצלמה נסתרת בדירה של האקסית"

עודכן לאחרונה: 23.11.2023 / 8:39

ארצ'לי טוראדו, בת זוגו לשעבר של הטניסאי הארגנטינאי, טוענת שנבלבנדיאן התנהג באובססיביות והודה שהוא היה זה שהטמין את המצלמה אחרי הפרידה. הפרשה נחקרת

תקציר גמר טורניר גמר הסבב: נובאק ג'וקוביץ' - יאניק זינר/ספורט1

פרשה מסעירה בארגנטינה: דויד נלבנדיאן, טניסאי העבר המפורסם, מואשם על ידי בת זוגו לשעבר ארצ'לי טוראדו שהוא עקב אחריה והטריד אותה מינית. לטענתה, הוא התקין מצלמת אבטחה נסתרת בדירה של האקסית שלו כדי לעקוב אחר תנועותיה בעזרת הטלפון הנייד שלו. עוד נטען כי נלבנדיאן הודה בעובדות בהודעה קולית ששלח לה.

טוראדו ונלבנדיאן היו במערכת יחסים מספטמבר 2022 עד יוני 2023, כפי שצוין בתלונה. הם שכרו דירה בפאלרמו, עד שנפרדו. יום אחד היא ואחיה גילו מצלמת אבטחה המותקנת מאחורי שקע אוורור מרכזי. אחיה הסיר את המכסה עם מברג, וגילה את מצלמת האבטחה המחוברת לכמה כבלים לניטור חי.

ארצ'לי טוראדו, בת הזוג לשעבר של דויד נלבנדיאן. aracelitorrado, אינסטגרם, עיבוד תמונה
האשמות חריגות. נלבנדיאן (משמאל) וטוראדו/עיבוד תמונה, aracelitorrado, אינסטגרם

התלונה הוגשה לפרקליטות, שם נגנזה לראשונה מחוסר ראיות. ואז, עם ההודעות הקוליות של נלבנדיאן שלכאורה הודה במה שקרה, נפתחה חקירה. על פי הטענות, נלבנדיאן אמר שהוא לא ראה כלום מהצילומים מהדירה כי המכשיר מעולם לא עבד.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

המשפחה מוצאת את המצלמה הנסתרת

בפרטי התלונה היא מספרת: "הייתי עם נלבנדיאן מאז ספטמבר בשנה שעברה, החלטתי להיפרד ממנו אבל מה שנראה כמו פרידה ידידותית נעשתה מלוכלכת יותר מיום ליום. הוא רצה אותי בחזרה בעקשנות ועקב אחר התנועות והפעילויות שלי.

"התחלתי לפחד כשעובד אבטחה בבניין התוודה בפניי שנלבנדיאן ביקש ממנו את מצלמות האבטחה כדי לראות את התנועות שלי... ביוני שמנו לב למשהו מוזר בחדר, הייתי עם אח שלי, אחי הבחין בזוהר מוזר מאחורי האוורור הפנימי של הדירה. אי אפשר לתאר את האימה שזה עורר בי: לא רק שהם התבוננו בי, אלא שהם יכלו לראות אותי עירומה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully