וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאלדיני חשף: "ניסיתי במשך 10 ימים להחתים את מסי במילאן"

עודכן לאחרונה: 23.11.2023 / 8:01

המנהל הטכני לשעבר סיפר שהוא ניסה להחתים את הכדורגלן האגדי אחרי שעזב את ברצלונה: "הבנו שזה בלתי אפשרי". וגם: כך נמנע ממנו להיות אלוף עולם עם איטליה ב-2006

תקציר ה-0:1 ההיסטורי של נבחרת ארגנטינה בברזיל/ספורט1

פאולו מאלדיני אומנם כבר לא נושא תפקיד רשמי במילאן, אבל המהלך השתתפותו בפודקאסט אמש (רביעי), המנהל הטכני לשעבר של הרוסונרי חשף פרט מאוד מעניין לגבי המועדון שקשור לליאו מסי.

"במשך 10 ימים ניסינו להחתים את מסי במילאן, אבל הבנתי שזה בלתי אפשרי", חשף מאלדיני. המנהל הטכני לשעבר, שעזב הקיץ את תפקידו אחרי סכסוך עם הבעלים, מתכוון ככל הנראה לשנת 2021, אז מסי עזב את ברצלונה ועבר בסופו של דבר לפריז סן ז'רמן בהעברה חופשית.

באותה עונה מילאן זכתה בסופו של דבר באליפות, כך שהיא הסתדרה בלי הארגנטינאי, אבל היה מעניין לראות את מסי משחק באיטליה. עוד סיפור מעניין של מאלדיני בפודקאט היה לגבי המונדיאל ב-2006.

פאולו מאלדיני המנהל המקצועי של מילאן. GettyImages
היה אמור לשחק במונדיאל ב-2006. מאלדיני/GettyImages

כוכב העבר האגדי חשף שהוא היה אמור לשחק במונדיאל, בו זכו האיטלקים כשאמר: "ב-2006 מרצ'לו ליפי התקשר אליי ורצה לזמן אותי לסגל שלו. אמרתי לו שאני לא מסוגל משום שאני סובל מכאבים. בסופו של דבר הם זכו בלעדיי, אז אפשר להגיד שאחרי ארבעה מונדיאלים, כנראה שאני הייתי הבעיה" (צוחק).

על האכזבה במונדיאל 2002, בו הודחה איטליה על ידי דרום קוריאה המארחת: "הגעתי למונדיאל הזה בידיעה שהוא יהיה האחרון שלי עם נבחרת איטליה. היו לי הרבה ציפיות מהמונדיאל הזה והיה עצוב לסיים אותו ככה בגלל שופט חסר אחריות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully