וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולומון לצד לבנדובסקי והולאנד: הישראלי בהרכב אירופי נוצץ

הישראלי של טוטנהאם נבחר ל-11 כוכבי הנבחרות שלא הבטיחו את מקומן ביורו 2024: "אחד השחקנים הטובים והיקרים בישראל". גם אודגור, קולוסבסקי ושצ'סני נבחרו

תיקתקנו, 22.11/ספורט1

נבחרת ישראל אמנם לא הצליחה להעפיל ליורו 2024 שייערך בגרמניה בקיץ הקרוב דרך של המוקדמות, אך לשחקניו של אלון חזן תהיה ההזדמנות לעשות זאת דרך הפלייאוף, כשההגרלה תיערך מחר (חמישי, 13:00), אז יידעו מי יהיו המתחרות איתה על הכרטיס לאליפות אירופה.

ישראל אמנם רגילה לא להעפיל לטורנירים גדולים, אבל ישנן נבחרות רבות שהופתעו בשלב המוקדמות ולא יהיו חלק מהטורניר בקיץ או שיצטרכו להילחם על המקום שלהן דרך הפלייאוף אחרי שלב מוקדמות מאכזב במיוחד כמו נבחרות שבדיה, נורבגיה, פולין ואוקראינה. ב"יורוספורט" הרכיבו את 11 השחקנים הטובים ביותר שלא הבטיחו את מקומם ביורו הקרוב, כשאפילו שחקן נבחרת ישראל, מנור סולומון, מצא את המקום בין כוכבי על כמו רוברט לבנדובסקי, ארלינג הולאנד, מרטין אודגור ודיאן קולוסבסקי.

ב"יורוספורט" רשמו על סולומון: "אחד השחקנים הישראלים הטובים והיקרים ביותר. הוא שיחק רק 6 פעמים במוקדמות אחרי פציעה במיניסקוס, אבל לנבחרת שלו יש עדיין הזדמנות להעפיל דרך שלב הפלייאוף".

שחקן ברצלונה רוברט לבנדובסקי עם שחקני מנצ'סטר סיטי, קווין דה בראונה, ארלינג הולאנד. Alex Caparros, GettyImages
סולומון בהרכב נוצץ עם שני החלוצים הגדולים. לבנדובסקי והולאנד/GettyImages, Alex Caparros

ההרכב המלא לפי "יורוספורט": וויצ'ך שצ'סני, יוליאן ריירסון, ויקטור לינדלוף, סטפן סאביץ', ויטאלי מיקולנקו, פיוטר ז'לינסקי, מרטין אודגור, דיאן קולוסבסקי, מנור סולומון, רוברט לבנדובסקי, ארלינג הולאנד.


כאמור, סולומון שנפצע למספר חודשים, עשוי לקחת חלק עוד בשלב הפלייאוף כשמשחק חצי הגמר ייערך ב-21 במרץ ומשחק הגמר, אם ישראל תגיע אליו, יהיה ב-26 במרץ, בתקווה ששחקנה של טוטנהאם יהיה כשיר בזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully