וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפורוורד מרסלוס ארלינגטון הצטרף להפועל עפולה

האמריקאי (23, 1.98) שהצטיין בשנתיים האחרונות במדי אוניברסיטת סן דייגו חובר לשלטון וסטנלי בסגל של רועי פרל. בינגהאם ג'וניור נפצע בהפועל חיפה, גאנט ינחת בחזרה בבאר שבע, סטיוארט באילת

תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט ביום, 21.11/ספורט1

הפועל עפולה ממשיכה להתחזק לקראת חזרת ליגת העל בשבוע הבא, וצירפה את הפורוורד האמריקאי מרסלוס ארלינגטון ששיחק בשנתיים האחרונות במדי אוניברסיטת סן דייגו. ארלינגטון הוא הזר השני שעפולה מצרפת בתקופה האחרונה לצד הגארד קמרון שלטון, כשמי שממשיך במדי הקבוצה של רועי פרל הוא הגארד קסיוס סטנלי.

ארלינגטון (23, 1.98) החל את לימודיו באוניברסיטת סנט ג'ון בשנת 2018, שיחק שלוש עונות במדי המכללה, כשבעונת 2019/20, שהופסקה בשל הקורונה, רשם 9 נקודות ו-4.7 ריבאונדים למשחק. בקיץ 2021 עבר לסן דייגו, והפך לאחד השחקנים המובילים בקבוצה. בעונה האחרונה רשם 17.3 נקודות, 6.8 ריבאונדים ו-1.5 אסיסטים.

מרסלוס ארלינגטון במדי מכללת סנט ג'ון. Mitchell Layton, GettyImages
מרסלוס ארלינגטון במדי מכללת סנט ג'ון/GettyImages, Mitchell Layton

* הפועל חיפה שממשיכה בהכנות שלה לקראת העונה ספגה מכה עם פציעת ברך של שחקן הפנים האמריקאי מרכוס בינגהאם ג'וניור. הסנטר נפצע באימון הקבוצה ובמועדון ידעו בקרוב לכמה זמן ייעדר מהמגרשים. חיפה צירפה לאחרונה את הגארד מייק מקגירל שמגיע מהליגה הגרמנית, ולצד סגל דליל במיוחד של ישראלים, הוא ככל הנראה יהיה הזר היחיד שיעמוד לרשות אורן אהרוני בשבוע הבא נגד עירוני נס ציונה.

* הפורוורד ג'קינן גאנט, שחתם בתחילת העונה במדי הפועל באר שבע, ינחת במועדון בימים הקרובים ויחבור לשחקני החיזוק של הקבוצה הדרומית איירה לי וגרנט שרפילד.

* הגארד האמריקאי של הפועל אילת אלייז'ה סטיוארט יחזור לארץ בתחילת השבוע הבא, לאחר שהמאמן מקס מנטי גם כן חזר. במועדון עושים מאמצים על מנת להעמיד קבוצה טובה להמשך העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully