וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל בכדורעף יצאה לדרך, טקסים מרגשים נערכו בכל המגרשים

הדאבליסטית מכבי תל אביב לא התקשתה מול הפועל כפר סבא, מטה/אשר עכו גברה על קרית אתא ועיילבון ששחקנה שי לוינסון נחטף לעזה ניצחה את המעפיל/עמק חפר

מחוץ לקווים, 21.11/עריכת וידאו: זיו שטיינר

המחזור הראשון של ליגת העל בכדורעף לגברים החל הערב (שלישי) אחרי טקסים מרגשים בכל המשחקים לזכר נרצחי השבת השחורה ב-7.10, חללי מלחמת חרבות ברזל ולמען החזרת החטופים. באולם בנעמן הכיסאות כוסו בתמונות החטופים ובעילבון התקיים טקס מיוחד עבור שחקן הקבוצה החטוף שי לוינסון. על המגרש, מכבי תל אביב והפועל גליל מטה אשר/עכו פתחו את העונה בניצחונות על כפר סבא וקריית אתא בהתאמה.

מכבי תל אביב - הפועל כפר סבא 0:3 (17:25, 15:25, 18:25)

במגרש בהדר יוסף התקיים מיצג מיוחד להחזרת החטופים וטקס מרגש לפני המשחק ולאחר מכן הדאבליסטית פתחה את העונה עם 0:3 על הקבוצה מהשרון ומאמנה החדש-ישן שגיא ברעם. שלוש המערכות היו בשליטת מכבי תל אביב בשורותיה ערכו הופעות בכורה (העונה) סבה דבש וטמיר הרשקו ששיחק בעונות האחרונות בהפועל כפר סבא. הרשקו המשיך את היכולת המצויינת שלו באליפות אירופה בקיץ עם 26 נקודות ופויר הוסיף 13. סרסון הוביל את כפר סבא עם 12 נקודות.

אולם הספורט של המועצה האזורית מטה אשר במשחק פתיחת ליגת העל בכדורעף. התנועה הקיבוצית, עמוד הפייסבוק, צילום מסך
הכיסאות באולם בנעמן מכוסים בתמונות החטופים והחטופות/צילום מסך, התנועה הקיבוצית, עמוד הפייסבוק

הפועל גליל מטה אשר/עכו - הפועל עירוני קריית אתא 0:3 (21:25, 14:25, 25:27)

המשחק בין מטה אשר/עכו לקריית אתא נפתח אחרי דקה דומיה ושירת התקווה שברקע תמונות החטופים, מיצג מיוחד שנעשה ביוזמת המארחת שניצחה בשלוש מערכות. המערכה הראשונה היתה צמודה כאשר מטה אשר/עכו ניצחה רק בשובר שיוויון, המערכה השנייה הלכה בקלות למטה אשר/עכו ואילו במערכה השלישית מטה אשר הובילה לכל אורך המערכה והגיעה כבר ליתרון 7:14, אלא שקריית אתא התקרבה אט אט והשוותה ל-18:18. מכאן מטה אשר לחצה על הדוושה ובעזרת בנוב המצויין שסיים עם 19 נקודות, שוב צברה יתרון שהספיק לה לניצחון במערכה ובמשחק כולו.

מ.ס עיילבון - הפועל המעפיל עמק חפר/מנשה 2:3 (12:15, 23:25, 31:29, 19:25, 25:18)

משחק מותח שפתח את הליגה עבור שתי הקבוצות ובסיומו לאחר מאבק מתיש הייתה ידה של עיילבון על העליונה עם 2:3 במערכות. המשחק נערך בצל טקס להחזרת שחקן עיילבון שי לוינסון שחטוף בידי החמאס מאז ה-7 באוקטובר.

משחק נוסף:

מכבי מוסינזון הוד השרון - מכבי אשדוד 1:3 (19:25, 25:23, 22:25, 18:25)

  • עוד באותו נושא:
  • כדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully