וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיקו מאכזב למילסון ושואו, הפסד לגרנט, סק שוב לא שיחק בסנגל

אנגולה סיימה ב-0:0 במאוריציוס במוקדמות המונדיאל באפריקה, שחקני מכבי ת"א ומכבי חיפה פתחו, בעוד בלם הירוקים נותר על הספסל גם ב-0:0 בטוגו. זמביה נכנעה לניז'ר

מחוץ לקווים, 21.11/עריכת וידאו: זיו שטיינר

משחקי המחזור השני במוקדמות מונדיאל 2026 באפריקה נערכו היום (שלישי) ועבור חלק מהנבחרות הייתה זו הכנה אחרונה למשחקי אליפות אפריקה שייצאו לדרך באמצע חודש ינואר - בין השאר עבור זמביה של המאמן אברהם גרנט ובלם הפועל ראשון לציון גיפט אמפנדה, אנגולה של מילסון ושואו ממכבי תל אביב וממכבי חיפה וסנגל שבה משחק עבדולאי סק ממכבי חיפה.

באשר לזמביה, אחרי שהחלה את הקמפיין לפני ארבעה ימים עם 2:4 על קונגו, היום הנבחרת של המאמן הישראלי נכנעה 2:1 בניז'ר. אמאדו מוטארי (6) ובובקאר גומיי (28) העלו את המארחת ליתרון כפול, הכוכב הזמבי פטסון דאקה (50) הצליח לצמק ולא מעבר. אמפנדה הצעיר מראשון לציון עלה מהספסל ל-23 הדקות האחרונות. המארחת, כידוע, שיחקה ללא עלי מוחמד ממכבי חיפה שנמצא בארץ.

מילסון מכבי תל אביב. אריאל שלום
86 דקות בתיקו השני של אנגולה. מילסון/אריאל שלום

מוקדם יותר היום גם סנגל מעדה כאשר סיימה ב-0:0 בחוץ נגד טוגו, משחק נוסף שבו סק ממכבי חיפה ישב על הספסל ולא שותף כפי שקרה גם ב-0:4 על דרום סודאן בשבת. שחקן אחר של מכבי חיפה שפתח היום בהרכב והשלים 90 דקות היה שואו, שלא הצליח לסייע לאנגולה להימנע מתיקו שני ברציפות ב-0:0 במאוריציוס. במשחק הזה שותף גם מילסון, שחקן הכנף של מכבי תל אביב שהוחלף בדקה ה-86.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

שערו של חכים זייש

במשחק נוסף שנערך הערב באליפות אפריקה, מרוקו ניצחה 0:2 בטנזניה במשחק שבו חכים זייש החמיץ פנדל, אבל קשר גלאטסראיי כיפר על כך עם שער מכ-40 מטר שאותו תוכלו לראות בציוץ המוטמע לעיל. בטנזניה הורחק נובאטוס מירושי, אקס מכבי תל אביב שנמכר לזולטה וארחם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully