וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הייתי שובר את השיאים של הולאנד עם קבוצה כמו מנצ'סטר סיטי"

לואיס פביאנו, חלוץ העבר הברזילאי, טוען כי היה מצליח יותר מהנורבגי במדי הטרבליסטית: "הייתה לי איכות גבוהה יותר מול השער. הוא כובש 3 שערים מ-30 מצבים, אני הייתי מבקיע 10 או 20 שערים וזה ההבדל בינינו"

תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט ביום, 21.11/ספורט1

במחזור הקרוב של הפרמיירליג (שבת, 14:30, ספורט1) ארלינג הולאנד ומנצ'סטר סיטי יארחו את ליברפול לאחד ממשחקי העונה באנגליה. הטרבליסטית תגיע אחרי ה-4:4 המטורף עם צ'לסי, ובידיעה שניצחון של יורגן קלופ ושחקניו תוכל להעלות את המייטי רדס לפסגת הטבלה על חשבון האלופה האנגלית. בינתיים, הנורבגי לא הצליח לסייע לנבחרתו להעפיל ליורו הקרוב דרך שלב מוקדמות מאכזב מאוד, ועל הדרך גם הספיק להיפצע, אך נראה כי יהיה כשיר למשחק החשוב מול האדומים.

אחרי עונת שיא בקריירה ובבכורה שלו בסיטי שהסתיימה כאמור עם טרבל היסטורי והמקום השני בפרס כדור הזהב, יש עדיין המבקרים את החלוץ והקריירה שלו עד כה. "הייתי שובר את כל השיאים של הולאנד עם הקבוצה הזאת", אמר לואיס פביאנו, חלוץ העבר הברזילאי.

לואיס פביאנו שחקן נבחרת ברזיל חוגג. רויטרס
מזלזל בהצלחה של הולאנד. לואיס פביאנו/רויטרס

פביאנו בן ה-43 רשם קריירה של כ-7 שנים ברמות הגבוהות באירופה, בהן שיחק בסביליה ופורטו, אך את רוב שניו העביר בדרום אמריקה ולתקופה קצרה גם בסין וצרפת. בראיון במולדתו, סיפר חלוץ העבר כי הוא חושב שהוא היה לא פחות טוב מאשר שהולאנד כיום: "נגד יריבות כאלה? הייתי שובר כל שיא. אני הבקעתי שערים בקריירה בזכות חבריי לקבוצה, אבל הייתה לי גם איכות גבוהה יותר מול השער. להולאנד יש 30 הזדמנויות והוא כובש שלושה שערים. אם היו לי 30 מצבים מול השער הייתי מבקיע 10 או 20 שערים, זה ההבדל בינינו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים עם ארלינג הולאנד. GettyImages
"עם הקבוצה הזאת הייתי שובר כל שיא שלו". הולאנד/GettyImages

על אף ההשוואה בין השניים, החלוץ הנורבגי כבר בגיל 23 נמצא מרחק 41 שערים מכלל השערים של פביאנו בכל הקריירה, כשבאמתחתו 233 שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully